اینستاگردی؛

ماجرای رای مخفی خانم مجری

فضه سادات حسینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مردم درخواست کرد پای صندوق های رای بیایند.

ماجرای رای مخفی خانم مجریبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛انتخابات یک فرآیند تصمیم‌گیری رسمی است که طی آن مردم یا بخشی از مردم برای ادارهٔ امور عمومی خود شخص یا اشخاصی را برای مقامی رسمی به مدت معلوم با ریختن رأی به صندوق‌های انتخاباتی بر می‌گزینند.
 
با توجه به نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقشار مختلف جامعه از مردم می خواهند که پای صندوق های رای بیایند و بارای خود کاندید اصلح را انتخاب کنند.
 
در همین راستا فضه سادات حسینی گوینده خبر شبکه یک وقرآن دانشجوی دکتری حقوق دانشگاه تربیت مدرس دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این انتخابات عنوان کرد:هر انتخابات یک آزمون سرنوشت ساز است، برای هر کدام از ما، برای کشور، برای منطقه و حتی دنیا! پس باید مشارکت کرد!

به هردلیلی تحریم انتخابات تصمیم درستی نیست و همه ما برای حداقل چهار سال بعد کشورمان مسئولیم، برای فرزندانی که به دنیا می‌آیند، برای آنهایی که حق رای نداشتند.
 
فضه سادات حسینی نوشت:
"این روز‌ها خیلی‌ها از من رایم را می‌پرسند!یادم هست در سن حدود هجده سالگی که برای مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) رفتم، یکی از اساتید رای من را پرسید! با همه ناپختگی و جوانیم گفتم رای مخفی است! با اینکه شاید در مصاحبه می توانست نتیجه بهتری بگذارد!

در همه این سال‌ها هم سعی کردم با کمک و مشورت اهل علم و فن، کاندیدای اصلح را انتخاب کنم و حتی اگر رای نیاورد، به عنوان رییس جمهور قانونی کشور عزیزم ایران، پایبند به نظر اکثریت باشم و بجای آشوب و فتنه کار خودم را بکنم و باری از دوش مملکتم بردارم!

هیچ وقت هم نه نان ستادی را خوردم و نه مسئولیتی از جایی گرفتم! خودم بوده ام و خدایی که همیشه خوب هوایم را داشته!

یادم هست در یک انتخابات هم با اینکه دلم به یک نامزد راضی نبود، از باب دفع افسد به فاسد، کسی را انتخاب کرده ام! چرا که معتقدم رای دادن هم حق من است و هم تکلیفم! و از زمانی که به سن قانونی رای دهی رسیده ام، تا به حال یک بار هم نشده که در تعیین سرنوشت مملکتم مشارکت نکنم! حال نتیجه هر چه باشد!
 
هر انتخابات یک آزمون سرنوشت ساز است، برای هر کدام از ما، برای کشور، برای منطقه و حتی دنیا! پس باید مشارکت کرد!

به هردلیلی تحریم انتخابات تصمیم درستی نیست و همه ما برای حداقل چهار سال بعد کشورمان مسئولیم، برای فرزندانی که به دنیا می‌آیند، برای آنهایی که حق رای نداشتند هنوز و ...

باید رای داد! اما باید به اصلح رای داد! ملاک تشخیص اصلح را هم شرع و قانون و بزرگانمان مشخص کرده اند! اگر خودمان قدرت تشخیص مان ضعیف است، از دوستانمان کمک بگیریم، کارنامه و عملکرد فرد را ببینیم نه شعارهای فریبنده‌ای که می دهد! حتی یک ملاک واضحتر، ببینیم دشمنان این آب و خاک کدام نامزد را تبلیغ می کنند و از آمدن کدامیک هراس دارند!

بار‌ها در همه جا و همین صفحه شخصی غیرمستقیم، اعلام موضع کرده ام، حالا هم بعلت محدودیتهای شغلی و شخصی، کاندیدای مورد نظرم را اعلام نمی کنم، اما با توصیفاتی که گفتم، معلوم است به چه کسانی رای نمی دهم!

پ. ن:

تکرار می کنم که ٢٩ اردیبهشت همه پای صندوقهای رای بیایید و اصلح را انتخاب کنید. شما تکلیف دارید به مشارکت و خوب است کهدوستان و خانواده تان را هم تشویق کنید! قرار ما اول صبح ٢٩ اردیبهشت پای صندوقهای رای! به نیت قربه الی الله من جرّب المجرّب ... حلّت به الندامة."
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.