ساری؛

دستگیری وکیل قلابی

وکیل قلابی در قائمشهر دستگیر و روانه زندان شد.

حجت الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  از دستگیری فردی به اتهام جعل عنوان وکالت و کلاهبرداری در شهرستان قائمشهر خبر داد.

وی گفت: م.ج که به دلیل مشکلات اداری و قضایی از یکی از ادارات اخراج شده است، با سوء استفاده از موقعیت سابق و اطلاعات حقوقی و اداری و ارتباطات دوستانه با همکاران، خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران افزود: نامبرده با ظاهری آراسته در مجموعه های قضایی شهرستان های قائمشهر، بابل و آمل حاضر و با در اختیار گرفتن برگه های وکالت نسبت به تنظیم قرارداد وکالت با آنها اقدام و ضمن تحصیل وجوهی به عنوان حق الوکاله و هزینه دادرسی از مردم اقدام به کلاهبرداری کرده است.

حجت الاسلام جعفری گفت: ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران متهم را هفته گذشته دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی تعدادی از شکات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر معرفی کردند

وی با بیان اینکه متهم با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می برد. افزود: نامبرده نسبت به اتهاماتی مانند قبول پرونده و پیگیری امور قضایی، دریافت هزینه دادرسی و حق الوکاله و چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به عنوان وکیل اقرار کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: متهم تاکنون بیش از 130 میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر باز است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.