مصباحی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کناره‌گیری قالیباف به وحدت اصولگرایان کمک زیادی می‌کند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: کناره‌گیری قالیباف به شکل‌گیری وحدت میان اصولگرایان کمک قابل توجهی می‌کند و این مهم نمود و ظهور بهتری می‌یابد.

کناره‌گیری قالیباف به وحدت اصولگرایان کمک زیادی می‌کند"حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم" سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: از آقای قالیباف که فداکاری کرد و به نفع آقای رئیسی کنار کشید تشکر می‌کنیم و امیدواریم شور انتخابات و آرای مردم افزایش پیدا کند.
 
وی افزود: بخش مهمی از آرای قالیباف به نفع رئیسی خواهد شد و  در روزهای اخیر نیز مجموع آرای رئیسی رو به رشد بوده است.
 
مصباحی‌مقدم ادامه داد: کناره‌گیری قالیباف به شکل‌گیری وحدت میان اصولگرایان کمک قابل توجهی می‌کند و این مهم نمود و ظهور بهتری می‌یابد.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این نگرانی وجود داشت که با داشتن کاندیداهای متعدد عده‌ای از نیروهای انقلابی از جریان اصولگرا عدول و به سمت کاندیدای اصلاح‌طلبان تمایل پیدا کنند چنانچه این اتفاق در سال 92 رخ داد.
 
وی گفت: کناره‌گیری قالیباف از پراکنده شدن آرای اصولگرایان جلوگیری می‌کند و اتفاقات دوره گذشته تکرار نمی‌شود همه جریان اصولگرا یکپارچه پشت سر آقای رئیسی قرار می‌گیرند و امیدواریم نتیجه مبارکی به دست آید.
 
وی در پاسخ به سوالی پیرامون کناره‌گیری میرسلیم از انتخابات، خاطر نشان کرد: در گذشته صحبتی با آیت‌الله موحدی کرمانی شد که آقای میرسلیم تا پایان مناظرات در انتخابات حضور داشته باشد و سپس ارزیابی کند و آنگاه تصمیمش را بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
همتتون هم با هم اعتلاف كنيد هيچ گهي نخواهيد شد.
آخرین اخبار