خواننده اونور آبی هم پاش به تاییدیه ها و تکذیبیه های انتخاباتی باز شد + فیلم

حسن شماعی‌زاده در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد اینستاگرامش هک شده است. روز گذشته پستی در صفحه او منتشر شد که حمایت او از رنگ انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات را نشان می‌داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شماعی‌زاده خواننده لس آنجلسی در اینستاگرام پستی منتشر کرد و از هک شدن صفحه اینستاگرامش خبر داد.
 
یک هکر موفق شده بود با نفوذ به اکانت اینستاگرام شماعی‌زاده، پستی در حمایت از یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به اشتراک بگذارد. شماعی‌زاده پس از اطلاع از هک اکانتش، صفحه جدیدی ساخت و در آن اینگونه نوشت:
 
"دوستان عزیز، اینستاگرام من توسط هکرها هک شده و قادر به وارد شدن به آن نیستم و چون با شماره تلفن دبی آن پیج را درست کرده‌ام و فعلا در آمریکا هستم و دسترسی به شماره‌ام در دبی ندارم، قادر به وارد شدن به اینستاگرام خود نیستم"
 
وی همچنین ویدئوی کوتاهی در صفحه‌اش منتشر کرد و در این باره توضیح داد: "ظاهراً هکرها در حال تبلیغات به نفع یکی از کاندیداها در صفحه من هستند. باید عرض کنم که من فعلا در این موضوعات دخالت نمی‌کنم".
 
 
خواننده خارج‌نشین حمایت خود از ستاد روحانی را تکذیب کرد +عکس 
 
هکر یا هکرهایی که موفق به هک اینستاگرام شماعی‌زاده شدند با انتشار پست زیر، او را حامی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران معرفی کردند. 
 
خواننده خارج‌نشین حمایت خود از ستاد روحانی را تکذیب کرد +عکس 
 
صحبتهای شماعی‌زاده را در فیلم زیر مشاهده میکنید.
 
دانلود فیلم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار