زاكانى:

عده اى سند 2030 را مخفيانه امضا می‌كنند تا فرهنگ كشور را غربى كنند/ اگر در 92 تنها 150 هزار نفر به كانديداى پيروز راى نمی‌دادند اين همه گرفتارى نداشتيم

نماینده سابق مجلس گفت: عده اى به دنبال وابسته كردن كشور به غرب امريكا هستند و آنقدر كه به آمريكا و غرب اعتماد دارند به مردم خودمان اعتماد ندارند.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان عليرضا زاكانى درنشست اعضاى شوراهاى مناطق و محلات شهر تهران جبهه مردمى نيروهاى انقلاب كه عصر امروز در مسجد امام حسين ع برگزار شده بود گفت: امروز در يك مقطع بسيار حساس هستيم و آنگونه كه در ابتداى جنگ مورد هجوم صدام قرار گرفتيم عده اى با دستان خالى جلوى دشمنان قرار گرفتند امروز نيز بايد از انقلاب دفاع كنيم.

وى افزود:عده اى به دنبال وابسته كردن كشور به غرب امريكا هستند و آنقدر كه به آمريكا و غرب اعتماد دارند به مردم خودمان اعتماد ندارند و آماده اند كه ريشه هاى انقلابى را بخشكانند و بى دليل نيست كه سند ٢٠٣٠ را مخفيانه امضا ميكنند تا فرهنگ كشور را غربى كنند.
 
زاكانى  با اشاره به اقدامات برخى در آستانه انتخابات اظهار داشت: عده اى برای كسب راى مدام رقيب هراسى ميكنند و به فريب مردم روى آورده اند،زمانى كه حجت الاسلام رئيسى حرف از محروميت زدايي و كمك به فقرا ميزند آقايان ميگويند از كدام منابع!منابع آن معلوم است و از قطع كردن دستان چپاولگران و غارتگران از بيت المال ميتوان به مردم خدمت كرد.

اين نماينده سابق مجلس در ادامه تصريح كرد: امروز آينده مان در دستان خودمان است و بايد با يكديگر متحد شويم تا يك تغيير را رقم بزنيم و امروز روز پايان غارتگرى غارتگران است و در شهر تهران نيز با راى دادن به ليست خدمت، راه خدمتگزارى وآبادانى تهران را بگشاييم.

وى با اشاره به اعلام انصراف قاليباف به نفع رئيسى گفت: امروز قاليباف با گذشت و با هدف ايجاد وحدت در ميان جريان انقلابى، راه شكاف را در اين جريان را بست و بايد از ايشان تقدير به عمل آيد.

زاكانى با بيان اينكه در چند روز مانده به روز برگزارى انتخابات بايد فعاليت ويژه اى صورت گيرد گفت: در اين چند روز باقى مانده گوشه نشينى و عدم مبارزه با اسلام امريكايي اصلا مجاز نيست و بايد يك اقدام ويژه اى در جهت تقويت جبهه انقلاب و كانديداى شايسته آن حجت الاسلام رئيسى صورت گيرد و اگر در سال ٩٢ تنها ١٥٠ هزار نفر به كانديداى پيروز راى نمي دادند اكنون اين همه گرفتارى نداشتيم.


اين فعال اصولگرا در ادامه افزود: نياز اكنون جبهه انقلاب ايجاد يك موج عظيم در تهران است و بايد فردا (سه شنبه) در مصلى تهران يك حضور عظيم و با شكوه برگزار شود و تلاشى كه در اين ٣،٤ روز صورت ميگيرد ارزش آن ماندگار خواهد بود


وى در پايان تصريح كرد:اميدوارم با وحدتى كه ايجاد شده پرونده اولين دولت ٤ ساله را ببنديم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۸:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
شعارمایک کلام رئیسی والسلام
آخرین اخبار