مدیرکل آموزش و پرورش تهران مطرح کرد؛

ارائه خدمات دندانپزشکی برای فرهنگیان شهر تهران/ ۱۸۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته در تهران داریم

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی روزانه برای ۱۷۰ فرهنگی فراهم می‌شود.

ارائه خدمات دندانپزشکی برای فرهنگیان شهر تهران/ ۱۸۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته در تهران داریم
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه کلینیک دندان پزشکی معلم با حضور علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران، اصغر حاجیلو معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مربوطه در محل این کلینیک در خیابان بزرگمهر صبح امروز برگزار شد.
 
در این مراسم کمریی با بیان اینکه در این مکان به طور روزانه ۱۷۰ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره می‌گیرند، گفت: قریب به ۱۸۰ هزار پرسنل شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش شهرتهران وجود دارند که نیازمند چنین مراکزی برای خدمات رسانی هستند.
 
وی افزود: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش به لحاظ شیوه اداری در آن باید رعایت شود و مراکز درمانی تمام جهات تربیتی و اخلاقی را در نظر دارند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: در تلاش هستیم تا فرهنگیان در فضایی متفاوت از ارائه خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.
 
کمریی با بیان اینکه مراسم افتتاح امروز امتداد جریان تربیتی است که خدمات رسانی به فرهنگیان را مورد توجه دارد، اظهار کرد: گذشته مراکز درمانی و رفاهی ارزشمند است و در سیاست‌های آموزش و پرورش میانداری برنامه اجرایی حوزه معاونت و پشتیبانی و گسترش مراکز درمانی اهمیت دارد.
 
وی افزود: حدود پنج مرکز آموزشی و رفاهی شامل میلاد دماوند، مرکز رفاهی مناطق ۱۱، یک و ۱۶ همچنین یک رستوران به طور رسمی افتتاح می‌شود امیدواریم جریانی آغاز شود با همکاری فرهنگیان سیاست‌های آموزش و پرورش تهران اجرایی شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۶ پروژه آموزشی رفاهی داریم، تصریح کرد: این طرح‌ها تا هفته دولت نهایی می‌شود همچنین ۲۸۶ سوییت برای درمان و اقامت فرهنگیان درنظر گرفته شده است.
 
کمریی با اشاره به اینکه گسترش مراکز رفاهی دائمی در دستور کار است، بیان کرد: هشت مراکز دائمی برای استفاده معلمان و دانش آموزان به بهره برداری می‌رسد.
 
وی ادامه داد: با افتتاح این مراکز درمانی فرصت آموزش نیز فراهم می‌شود و معلمان نیز در حوزه سلامت و پزشکی تجربه خوبی کسب می‌کنند همچنین ماهیت آموزشی مراکز در اولویت است تا با آموزش مربیان به دانش آموزان از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری شود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد: چشم انداز ما این است که مرکز معلم به عنوان مظلومترین بخش با کیفیت مرکز از حیث ارائه خدمات فعالیت کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دروغ سنج
۲۱:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
از سال 91 هنوز معوقات ما را ندادند / بیمه تکمیلی خدمات دندان پزشکی نداشت الان هم برای بازنشستگان ندارد / این مدیران نالایق که از شهرستانهای استان تهران می آیند می شوند مدیرکل شهر تهران جو گیر میشوند و هی دروغ میگویند و مردم هم فکر میکنند بابا چه به این قشر می رسند؟
آخرین اخبار