کی‌روش: مربیان پرتغالی توانایی‌های زیادی دارند

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت: مربیان پرتغالی در کشور خودشان تلاش زیادی می‌کنند و از لحاظ فنی سطح بسیار بالا و خوبی دارند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با فرانس فوتبال و  رکورد پرتغال درباره سرمربی پرتغالی موناکو بیان کرد: لئوناردو یاردیم با موناکو فوق العاده کار کرد و این تیم را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش برد. به عقیده من یاردیم، موناکو را تا مرز قهرمانی در لیگ فرانسه پیش برد و به سلطنت پاری‌سن‌ژرمن پایان داد.

وی افزود: من رابطه نزدیکی با یاردیم ندارم اما عملکرد او سبب افتخار فوتبال پرتغال است. عملکرد او را در براگا و اسپورتینگ زیر نظر داشتم و می توانم بگویم وی مربی فوق العاده ای است.

کی‌روش ادامه داد: یاردیم توانایی درخشش در دنیای مربیگری حتی در لیگ برتر انگلیس را نیز دارد و او مربی با دانشی است و آینده روشنی خواهد داشت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در پایان گفت: مربیان پرتغالی در کشور خودشان تلاش زیادی می‌کنند تا از سطوح بین المللی نیز بالاتر رفته و برای خود سبک و حرفه ای داشته باشند. پرتغالی بودن یک مربی در فوتبال شاید یک مزیت باشد و بر این باور هستم که مربیان پرتغالی از لحاظ فنی سطح بسیار بالا و خوبی دارند.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار