مخالف انحلال نفت تهران هستم/ باید فضا برای فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم شود

رضا گل محمدی: انحلال نفت تهران تنها پاک کردن صورت مسئله است و باید شرایط را برای فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم کنیم.

رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث انحلال تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: ابتدا قهرمانی نفت تهران در جام حذفی را به تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و افرادی که در این تیم زحمت می کشند، تبریک می گویم. به تازگی برخی رسانه ها از ارسال نامه سازمان امور مالیاتی کشور به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای جلوگیری از فعالیت های تیم نفت خبر داده اندکه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان تهران باید بگویم تاکنون چنین نامه ای به دست من نرسیده است. رسالت کلی ما این است که از فعالیت های تیم نفت در تهران حمایت کنیم و به هیچ وجه با انحلال این تیم موافقت نمی کنیم. 
 
وی افزود: انحلال تیم نفت سرخوردگی بازیکنان این تیم و جوانان تهرانی را به دنبال دارد اما از طرفی نسبت به دستگاه های دولتی و حتی برخی دستگاه های غیر دولتی وظایفی داریم و اگر نامه سازمان امور مالیاتی را دریافت کنیم در چارچوب حمایت از تیم نفت، این نامه را پیگیری می کنیم.  
 
گل محمدی درباره اینکه شاید بلاتکلیفی تیم نفت سبب شود این تیم برخلاف سایر تیم های بدهکار به اداره مالیات، نتواند مجوز ادامه فعالیت خود را دریافت کند، گفت: باشگاه نفت هم مانند تمام باشگاه های حرفه ای از برخی الزامات حمایتی برخوردار است و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم تا حدی نسبت به فعالیت های این تیم مسئولیت دارد. در نخستین روزهایی که مسئولیت اداره ورزش تهران به من سپرده شد، با انتقال تیم نفت به شهرهای دیگر به شدت مخالفت کردم و امروز هم نسبت به انحلال این تیم چنین موضعی دارم چراکه حمایت از تیم نفت تهران، حمایت از منافع ورزش استان است.  
 
وی ادامه داد: برای حل مشکلات تیم نفت نیاز به تدوین مقررات حمایتی از بخش خصوصی و پای کارآمدن تمام مسئولان است. اگر فضا فعالیت بخش خصوصی در ورزش فراهم نشود، مالک باشگاه نفت نمی تواند برنامه های خود را پیش ببرد. این وضعیت نیاز به عزمی ملی دارد. قانون کپی رایت و مباحث درآمدزایی باشگاه ها در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست. بنابراین اگر این مسائل شکل درستی پیدا نکند هرگونه کمکی به باشگاه های خصوصی مانند نفت تهران حکم مسکن را دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درمورد احتمال اعطای سهمیه تیم نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا به سایر تیم ها بیان کرد: به هیچ وجه با این موضوع موافقت نمی کنم و باید دست به دست هم بدهیم تا نفت مقتدرانه در این رقابت ها شرکت کند. اگر بخواهیم سهمیه نفت را به یک تیم مشخص بدهیم درصورتی که آن تیم هم دچار مشکل شود، می خواهیم چه اقدامی انجام دهیم. اعطای سهمیه حضور نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا پاک کردن صورت مسئله است و هیچ کمکی به رفع مشکلات اساسی فوتبال ما نمی کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار