ساری؛

دستگیر عامل افیونی در بابل

عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل دستگیر شد.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و 500 گرم حشیش در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: درپی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ در شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با انجام اقدام اطلاعاتی موفق شدند متهم را که قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید به این شهرستان را داشت شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند .

وی افزود: در بازرسی از خودروی این عامل افیونی یک کیلو و500 گرم حشیش کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اثرات مخرب ناشی از مصرف مواد مخدر در جامعه گفت: اعتیاد مهمترين آسيب اجتماعی است که جامعه انسانی را مورد هجوم خود قرارداده و هر ساله تعداد زيادی از افراد جامعه از جمله جوانان ، زنان و نيروهای فعال جامعه كه می بايست در خدمت شكوفايی و پيشرفت جامعه باشند را به نیرویی وابسته تبدیل می کند .

سرهنگ جعفری از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی با جوانان پویا و با نشاط با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار