حضور نکونام در تراکتور منتفی است/ فرکی پیشنهاد آجرلو را رد کرد

مخالفت هواداران تراکتورسازی با سرمربیگری جواد نکونام، سرنوشت نیمکت داغ تبریزی ها را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که روز گذشته صحبت های زیادی مبنی بر توافق جواد نکونام و باشگاه تراکتورسازی برای سرمربی گری کاپیتان و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در این تیم تبریزی  مطرح شد اما به نظر می رسد هواداران تراکتور به هیچ وجه به حضور نکونام در این تیم رضایت نداشته و اعتقاد دارند وی بدون تجربه سرمربی گری در کارنامه اش نمی تواند با این تیم تبریزی راه به جایی ببرد.

برهمین اساس مسئولان باشگاه تراکتورسازی از شب گذشته مذاکراتی را با عبدالله ویسی انجام داده اند تا در صورت منتفی شدن حضور نکونام در این تیم، گواردیولا وطنی را روی نیمکت تراکتور بنشانند.

نکته جالب توجه این است که با توجه به ارتباط خوب مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی با حسین فرکی، وی پیش از مذاکره با ویسی  به سرمربی سابق تیم های سایپا، سپاهان و فولاد خوزستان پیشنهاد داده که در لیگ هفدهم هدایت پورشورها را در دست گیرد. با این وجود فرکی بلافاصله پیشنهاد سرمربی گری تراکتورسازی را رد کرده و قصد دارد در محیط کم حاشیه تری فعالیت کند.

البته زمزمه هایی از بازگشت فرکی به یکی از تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان هم شنیده می شود. به هر حال باید به انتظار نشست و دید آیا فرکی حاضر می شود با وجود مشکلات جسمانی اش در فصل آینده لیگ برتر هم سرمربی گری کند یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار