سمنان؛

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سمنان

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع هوادارانش در سالن غدیر سمنان سخنرانی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به سالن با عذرخواهی از مردم به علت تاخیر در ورود گفت :برای اینکه در جمع پرشور مردم درمصلی تهران بودم ، تازه به سمنان رسیدیم.
 
وی با قدردانی از شهیدان ، جانبازان و ایثار گران و مادران و خواهران و همسران ایثارگران استان سمنان خطاب به حضار گفت : درود بر برادران، زنان و جوانان غیور و وظیفه شناس و زمان شناسان و بابصیرتان بصیرت آفرین.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه خود را همپای مردم می دانم و این همه ابراز احساسات را نسبت به خودم نمیدانم تاکید کرد :  آنچه هویت اینجانب را رقم میزند هویت انتصاب به انقلاب ، امام و خدمتگزاری مردم و آستان قدس حضرت رضا (ع ) است .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه کشور ما با حضور فرهیختگان ، خانواده شهیدان و با سرمایه های انسانی ، کشوری ثروتمند است افزود : نیروی انسانی متراکم دراین کشوروجود دارد و بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی فرهیخته آن است .

وی افزود : رمز امنیت کشور و آنچه سایه جنگ را از کشور کنار زده حضور شما درصحنه است .
رئیسی تصریح کرد : کلید حل مشکلات کشور و کلیدی که قفل کسب و کار و بیکاری و فقر ومفاسد اداری را بگشاید دردست شما جوانان ومردم برومند است.

وی با بیان اینکه بیگانگان گره از مشکلات کشور و ملتی نگشودند که ما دومی باشیم تاکید کرد : معطل گذاشتن کشور به اینکه کی بیگانگان اراده کنند و گره بگشایند خطاست .

وی با بیان اینکه این امر بدون توجه به ذخایر منابع وسرمایه های کشورخطاست گفت : کشور عزتمند افتخارآفرین، ملجا و پناه محرومان و مستضعفان عالم نباید فقط نگاهش به چند کشور باشد .

وی تاکید کرد : ما در دنیا فقط چهار کشور نداریم بلکه می توانیم با 180 کشور دنیا مناسبات برقرار کنیم .

این نامزد ریاست جمهوری با بیان اینکه کشاورزی ایران میتواند مقرون به صرفه شود گفت : اگر کشاورزی را نوین و صنایع تبدیلی را ایجاد کنیم می توانیم به ازای هر یک نفر چهار نفر اشتغال در بخش کشاورزی ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه در هر خانواده سه نفر بیکارند ومردم دغدغه دارند و گله مندند که چرا با این امکانات کشور بیکاری داریم گفت : چرا باید یک میلیون تحصیل کرده بیکار داشته باشیم ؟ چرا صدها و هزاران کارخانه تعطیل باشند ؟ و در هر خانواده هم جوان بیکار باشد و هم پدرش بیکار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی درباره استان سمنان هم گفت : این استان ظرفیت های فراوان گردشگری ، کشاورزی مکانیزه با ایجاد صنایع تبدیلی و ظرفیت صنعتی با سرمایه گذاری دارد که به کمک خدا ومردم و اراده پولادین ، هم می خواهیم هم میتوانیم این ظرفیت ها را به سرانجام برسانیم .

وی اظهار امیدواری کرد : در29 اردیبهشت آنچه رضای خداست و آنچه صلاح ملت است بدست شما جوانان ، مردم ، اساتید ، دانشجویان ، کشاورزان ، بازاریان وکارگران انشا الله رقم خواهد خورد.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.