تیراندازی شهرک‌نشینان صهیونیست به جوان فلسطینی در رام‌الله

نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی برخی از شهرک‌نشینان به سوی جوانی فلسطینی در شرق رام‌الله، وی را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) یک جوان 19 ساله فلسطینی به نام "ابراهیم راسم حامد" را پس از تیراندازی برخی از شهرک نشیان صهیونیست به سوی وی، نزدیک  شهرک "سلواد" در شرق رام الله بازداشت کردند.

این جوان که همراه با برخی دیگر از جوانان فلسطینی برای اعلام همبستگی خود با اسرای فلسطینی، خیابانی را در یک شهرک صهیونیست نشین  بسته بود، هدف تیراندازی صهیونیست های شهرک نشین قرار گرفت.

جوانان فلسطینی در مناطق "ظهره" و ابو شریف" در شهرک سلواد به شدت با نیروهای صهیونیست درگیر شدند و هدف تیراندازی نظامیان قرار گرفتند.

فلسطینیان شهر رام الله برای اعلام همبستگی و حمایت از اسرای فلسطینی بازداشت شده به رژیم صهیونیستی که دست به اعتصاب غذای سراسری زده اند، برخی از مناطق این شهر را با آتش زدن لاستیک مسدود کرده اند و با نظامیان صهیونیست درگیر شده اند.

همچنین برخی از فعالان فلسطینی، دفتر سازمان ملل در رام الله را بسته و اعمال فشار این سازمان بر رژیم صهیونیستی برای  پاسخگویی به درخواست های اسرای فلسطینی را خواستار شدند.

خانواده های اسرای فلسطینی که در اعتصاب به سر می‌برند،  در بیانیه ای اعلام کردند: بستن دفتر سازمان ملل پس از سکوت این سازمان در قبال مسئله فلسطین و اعتصاب غذای اسرا صورت می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: با گذشت 31 روز از اعتصاب غذای سراسری فلسطینیان در زندان های رژیم صهیونیستی، هیچ عکس العملی از سازمان ملل -که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد- را مشاهده نکردیم.

خانواده های اسرای فلسطینی حمایت فوری سازمان ملل از اعتصاب‌کنندگان را خواستار شدند.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار