گیلان؛

مشارکت حداکثری مردم تعیین کننده سرنوشت میهن اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت ماه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آمده است:
 
مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت میهن اسلامی و حضور گسترده و پرشور در صحنه انتخابات همواره مورد تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بوده و به عنوان یک ضرورت شرعی و تکلیف الهی تعیین شده است.
 
یکی از بارزترین ویژگی جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است و این معنی با حضور مردم در صحنه تحقق یافته و مشارکت حداکثری موجب حفظ و تقویت آن خواهد شد. نظامی که حفظ آن به فرموده حضرت امام خمینی (ره) از اهم واجبات است.
 
حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، حق مسلم آنان و انتخاب اصلح تکلیف همگان می باشد تا انتخاب صحیح و آزادانه، وظیفه شرعی و ملی خود را ادا نمایند.
 
حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری آحاد جامعه در دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، پشتوانه عظیمی برای تامین و حفظ منافع ملی و مصالح عالی نظام و همچنین سپر دفاعی در مقابل آفندهای نرم فرهنگی و اقتصادی دشمنان و تلاش آنها برای مشروعیت زدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انزوای سیاسی ایران خواهد بود.
 
حضور پرشور مردم بصیر و آگاه ایران در انتخابات پیش رو، نقشه های شوم و دسیسه های منحوس دشمنان نظام و رسانه های ضد انقلاب در قالب خواب های رنگینی همچون ادعای تقلب، رقابتی نبودن، فرمایشی بودن، مهندسی شدن و... را به کابوس تبدیل کرده و دشمنان قسم خورده خارجی و ایادی داخلی شان را همانند فتنه 88 سرافکنده خواهد ساخت.
 
 در بخش دیگری از این بیانیه نقل شده است: شرکت در انتخابات پیش رو حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی تک تک افراد واجد شرایط رای دادن است.
 
هر برگ رای ایرانی، رای اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیلی محکمی بر صورت کریه استکبار جهانی و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان ملت آزاده ایران خواهد بود تا دیگر اجازه نیابند در امور داخلی یک کشور  آزاد و مسلمان و سرنوشت ملت ایران دخالت کنند.
 
همراهی پرشور و آگاهانه طیف های سیاسی با سلایق متفاوت و همچنین اقشار مختلف جامعه با علایق و خواسته های متباین در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوسته انتخابات، یکبار دیگر همدلی، همراهی، وحدت ملی و انسجام اسلامی را به رخ رسانه ها و تماشاگران جهانی خواهد کشاند و اسباب پیشرفت و برقراری عدالت در میهن اسلامی فراهم خواهد آورد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن دعوت از مردم ولایی و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای، از آحاد مردم، گروه ها و جریان های سیاسی وفادار به اندیشه بنیانگذار جمهور اسلامی و آرمان مقدس انقلاب اسلامی می خواهد تا با ایفای نقش آگاهانه خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری ضمن تجدید پیمان با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان بیفزایند.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.