زاهدان

انهدام باند سارقان به عنف و کشف 34 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، از شناسایی و انهدام باند 3 نفره سارقان به عنف و کشف 34 فقره سرقت دراین رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و کیف قاپی در سطح شهرستان زاهدان ، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت.  
 
ملاشاهی افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری کار اطلاعاتی و بررسی سوابق سارقان سابقه دار بانده سه نفره سرقت به عنف را شناسایی و در حین ارتکاب جرم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیرکردند.   
 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان داشت : سارقان پس از روبه رو شده با ادله و مستندات کافی و تحقیقات تکمیلی به 34 فقره سرقت کیف زنی در سطح شهر اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد 15 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد .  
 
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اشاره به شیوه و شگرد سرقت سارقان افزود: متهمان به صورت تیم های دو یا سه نفره در سطح شهر اقدام به پرسه زنی و پس از انتخاب سوژه مورد نظر اقدام به ربودن کیف وگوشی موبایل شهروندان می کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقمات قضائی شدند.
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار