یزد؛

پیام استاندار یزد به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت ماه

29 اردیبهشت روز میثاق تازه، روز عهدی دوباره با نظام، امام و شهیدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد 29 اردیبهشت را روز میثاق تازه، روز عهدی دوباره با نظام، امام و شهیدان دانست و انتخابات را نمایش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمین کننده آینده و امنیت این آب و خاک و میوه شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.

متن پیام استاندار یزد به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بدین شرح است.

در شرایط امروز جهان و اوضاع نابسامان منطقه خاورمیانه و تلاش استکبار برای کسب بازار تسلیحات در کشورهای عربی و ایجاد آشفتگی در روابط و مناسبات کشورهای اسلامی و فراهم آوردن زمینه جنگ و خونریزی بار دیگر آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران فرا می رسد و جهانیان شاهد حماسه ای دیگر در ایران اسلامی خواهند بود و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد گشت.

 29 اردیبهشت روز میثاق تازه، روز عهدی دوباره با نظام، امام و شهیدان است انتخابات نمایش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمین کننده آینده و امنیت این آب و خاک و میوه شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم نجیب، فهیم، شهید پرور و بزرگوار دارالعباده نیز حماسه تازه خواهند آفرید و ریاست جمهور دلخواه خویش و اعضای شورای اسلامی همه شهرها و روستاهای استان را تعیین خواهند نمود و امور شهر و روستای خویش را به  افراد کاردان و دلسوزان مجرب خواهند سپرد.

اینجانب ضمن دعوت از همه مردم خوب استان برای حضور در صحنه حساس انتخابات امیدوارم شاهد هم افزایی و انسجام ملی در کشور باشیم.

اطمینان دارم برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی همه در انتخابات حضور خواهند یافت. کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوقهای رأی خواهند پیوست.

 همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا کبر و غرور دشمن را در هم شکنیم و استکبار را مأیوس و نومید نمائیم و ملل مظلوم جهان را امیدوار سازیم. از خداوند قادر متعال درخواست می نمایم ملت شجاع ایران بویژه جوانان غیرتمند با حضور گستره و چشم گیر خود در این انتخابات دنیا را شگفت زده و عزت ایران و ایرانی را بیش از پیش درخشان نمایند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار