ساری،

برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر بابلسر

جشن اردیبهشت تئاتر بابلسر در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فلاحت پیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر گفت: قدردانی از هنرمندان حوزه نمایش بخصوص هنرمندان جوان و فعال در راستای ایجاد انگیزه در تداوم تولیدات نمایشی از جمله اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستانها است.

وی افزود: با تمام مشکلات برآن شدیم تا امسال نیز جشن تئاتر بابلسر را برگزار کنیم و در این راستا کار اجرایی را به هنرمندان نمایشی سپردیم که به شکر خداوند برنامه های جشن با نظم و تنوع و زیبایی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر همچنین ابراز امیدواری کرد تا در سال پیش رو شاهد رونق بیش از پیش اجراهای نمایشی در سطح شهرستان باشیم و در همین راستا از تمامی هنرمندان دعوت نمود تا در این عرصه با جدیت و تلاش بیشتر وارد شده و حمایت مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز به همراه خواهند داشت.

در این مراسم هنرمندان در برگزاری نقالی، نمایشنامه خوانی، اجرای موسیقی کلاسیک، شعر خوانی و اتودهای نمایشی مشارکت داشته و در پایان نیز از کارگردانانی که در سال گذشته نمایش بر روی صحنه برده و از فعالین و نام آوران این حوزه با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار