دادگستری قزوین بیانیه صادر کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات رای دوباره به "جمهوری اسلامی" است

دادگستری قزوین در آستانه انتخابات در بیانیه‌ای آمده است که حضور حداکثری مردم در انتخابات رای دوباره به "جمهوری اسلامی" است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،بر اساس انتشار بیانیه دادگستری قزوین در آستانه انتخابات ،ضمن دعوت از همه آحاد ملت برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای آمده است: انقلاب اسلامی ایران به پرچمداری روح خدا و پشتوانه توده‌های مردمی، هیمنه پوشالین نظام سلطه را فرو ریخته و بشریت را از چنگال شوم استکبار و استعمار رهانید و به دامان آزادی حقیقی و عدالت جهانی رهنمون ساخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل که تیر آتشین انقلاب ایران اسلامی، جسم و جان پلید آنان را فرو پاشیده بود برای جبران شکست سهمگین خود، در سی و هشت سال گذشته از هیچ تلاشی دست نکشیده و تمام امکانات و توانمندی‌های خود را در خدمت طرح‌های شوم و فتنه‌های خبیث‌شان در تمامی عرصه ها و میادین نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، هنری و ورزشی به کار گرفتند امّا صبر و استقامت توام با ایمان و بصیرت ملّت در سایه سار لایتناهی ولایت، تیرهای اجانب را بسوی خودشان برگردانیده و شیطان بزرگ و ایادی غربی‌اش روز به روز به اضمحلال نهایی و فروپاشی پایانی نزدیک و نزدیکتر شدند.

این بیانیه می‌افزاید: انتخابات که گزارش آن با شمارش تک تک آرای ایرانیان به جهانیان مخابره می‌شود از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و در تثبیت الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت به طور عام و مردم سالاری اسلامی به طور خاص، نقشی کم نظیر دارد.

شرکت در انتخابات که همواره به عنوان یک تکلیف و فریضه دینی و قانونی از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی«ره» و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای "دامت برکاته" به آحاد ملّت ابلاغ شده است.

این بیانیه تاکید دارد: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای موجب افزایش اقتدار ملی، حقّانیت کشورمان در عرصه‌های بین الملی و شتاب در نتیجه بخشی قیام‌های مردمی در سراسر جهان گشته و هر رأی در واقع رای دوباره به جمهوری اسلامی خواهد بود.

بی شک، هر ایرانی با هر سلیقه با حضور هوشمندانه در روز انتخابات، اعتماد به نظام مقدس ایران اسلامی را بار دیگر تثبیت کرده و برائت عملی و علنی خود را اعلام می‌‌کنند که در این میان، انتخاب اصلح نیز مبتنی بر معیارها و شاخصه‌های مقام معظم ولایت مورد تاکید است، تا فرد منتخب موجب افتخار اسلام و ولایت و خار چشم دشمنان بوده و مجری تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: دادگستری استان قزوین تمامی آحاد ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شریف استان قزوین را به حضور حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا دعوت می‌کند تا کشورهای استکباری پاسخ کوبنده خود را از ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی دریافت کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.