خلق حماسه ای ملی در انتخابات 29 اردیبهشت

مردم لرستان آماده خلق حماسه ای ملی در روز انتخابات 29 اردیبهشت هستند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا مردم آگاه و با بصیرت لرستان با مطالعه  درخصوص نامزدهای این دوره از انتخابات  سعی درانتخابی اصلح و اگاهانه دارند. 

 رییس ستاد انتخابات لرستان هم به  ۲۶ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسین و نیروهای نظامی و انتظامی با همراهی اعضا هیئت های نظارت شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در انتخابات استان لرستان اشاره کرد و گفت: برای برگزاری انتخابات در استان ۱۷۶۶ شعبه شهری و روستایی در سطح استان پیش بینی شده است.

خجسته پور تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر در استان را ۱۰۴۵ نفر و تعداد کاندیداهای شورای روستایی را ۶ هزار و ۷۷۰ نفر  اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار در ۶ حوزه شهری استان انتخابات شوراهای شهر به صورت تمام اتوماتیک برگزار می شود، افزود: در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد و کوهدشت انتخابات شوراها به صورت تمام اتوماتیک خواهد بود و در این شهرها ۵۶۶ شعبه مکانیزه فعال هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان یادآور شد: برگزاری انتخابات به صورت اتوماتیک می تواند موجب کاهش زمان شمارش آرا و بالا رفتن دقت در شمردن آرا شود و با این روش ضریب خطا در شمارش به حد صفر می رسد.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان به آمار رای اولی های استان اشاره کرد و گفت: در این دوره از انتخابات متولدین ۲۹ اردیبهشت سال ۷۸ و قبل از آن می توانند در انتخابات شرکت کنند و در مجموع ۳۷ هزار رای اولی در لرستان امسال می توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.