اصفهان؛

احتمال بارشهای ضعیف پراکنده در مناطق مختلفی از استان اصفهان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا سه روز آینده نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید همراه با بارشهای ضعیف وپراکنده در قالب نقاط استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان  افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار ضعیف در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در برخی از مناطق گردو خاک و احتمال بارش پراکنده باران را بدنبال دارد.
 
حجت الله علی عسگریان با بیان اینکه این وضعیت از امروز ( پنجشنبه) تا اوایل هفته آینده در استان اصفهان ادامه دارد گفت: با فعالیت این سامانه در همه مناطق استان و بویژه در مناطق شرقی استان، بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
 
وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 34 درجه سانتیگراد و امروز ( پنجشنبه) هم در خنک ترین ساعات به 18 درجه سانتیگراد رسید.
 
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: چوپانان با 37 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
 
وی افزود: هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه کمی ابری و غبارمحلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و برای روز شنبه، کمی ابری، گاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و احتمال گردو خاک پیش بینی می شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.