یزد؛

حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان یزدی دراین دوره از انتخابات

چهار هزار و 295 نفر از فرهنگیان این استان در امر برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت با ستاد همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  احمد شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: این تعداد فرهنگی در قالب هیات های اجرائی ، نظارت ، بازرسی و نماینده فرمانداران دربرگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا مشارکت فعال دارند. 

و ی افزود:فرهنگیان و دانش آموزان استان در روز 29 اردیبهشت همراه و همگام با سایر مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور در انتخابات حماسه ای ماندگار را رقم خواهند زد.

شیرزاد به نقش موثر فرهنگیان و دانش آموزان استان در شکل گیری انقلاب اشاره و اظهار کرد: معلمان این استان در حفظ و حراست آرمان های والای حضرت امام (ره) درهمه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حضور و مشارکت فعال داشته اند و نمود آن تقدیم 124 معلم شهید و افزون بر یکهزار دانش آموز شهید به اسلام وانقلاب است.

وی تصریح کرد: این تعداد فرهنگی در قالب هیات های اجرائی ، نظارت ، بازرسی و نماینده فرمانداران دربرگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در استان یزد مشارکت فعال دارند.

استان یزد افزون بر 225 هزار دانش آموز و قریب 30 هزار نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

واجدین شرایط رای در استان یزد677 هزار و 942 نفر اعلام شده که 17 هزا نفر آنان رای اولی هستند.

413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات پیش رو در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.

همچنین 876 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 836 شعبه برای انتخابات شوراها دایر می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار