مشهد؛

هر رای تیری به سمت دشمنان کشور است

امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: امروز جمهوریت نظام باید تقویت شود و یکی از بزرگترین معروفات عالم تشکیل حکومتهای اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام جواد طاهری در نخستین ساعات اخذ رای افزود: مومنین و ایرانیان با افتخار شرکت کرده و کسانی که گرفتار نیستند سریعتر به پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: تاثیر رای در کشورهای همسایه، کشورهای جهان اسلام، حتی آزاد اندیشانی که در اطراف ما نیستند و در اکثر نقاط عالم زندگی می‌کنند نشانه‌ای از کسانی می‌باشند که جمهوری اسلامی را دوست دارند.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: به پای صندوق‌های رای آمده ایم تا با حضورمان با هرکسی که در مقابلمان با جمهوری اسلامی مخالف است مقابله کنیم.

وی اذعان داشت: حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوقهای رای باعث نشاط و شادابی و بقا انقلاب است و از این جهت استکبار ستیزی، معصیت گریزی و مقابله با دشمنان است.

امام جمعه شهرستان تربت جام در پایان عنوان نمود: با هر یک از آرا مردم آجری برای دیوار محکم و بلند جمهوری اسلامی قرار می‌دهیم و برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه به پای صندوق‌های رای خواهیم آمد.
انتهای پیام//م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار