فرماندار کارون؛

برگزاری انتخابات در 96 شعبه در کارون

فرماندار کارون از انجام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در این شهرستان در 96 شعبه خبر داد.

برگزاری انتخابات در 96 شعبه در کارونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون گفت: 39 شعبه اخذ رای در شهر کوت عبدالله و 22 شعبه در بخش مرکزی و 34 شعبه در بخش سویسه مستقر شده اند.

وی تصریح کرد: 91 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که 3 نفر رد صلاحیت شده و 13 نفر انصراف دادند که در نهایت آمار کاندیداها به 75 نفر رسیده است.

خنفری همچنین با اشاره به تایید صلاحیت دیرهنگام برخی از نامزدها بیان داشت: ساعت 3 بامداد امروز 2 نفر از نامزدهای شورای شهر کوت عبدالله تایید صلاحیت شده اند که با توجه به اعلام اسامی آن ها بعد از انتشار آگهی نامزدها مشکلاتی در درج نام آن ها بوجود آمد و اعتراض این نامزدها را در پی داشته است.

فرماندار کارون در ادامه با اشاره به آغاز فرآیند رای گیری از ساعت 8 صبح امروز اذعان کرد: از همان ساعات اولیه امروز مشارکت بسیار بالا بود و ازدحام بسیاری در مقابل شعب اخذ رای شاهد بودیم که این استقبال بسیار بیش از انتظار بوده است.

وی اظهار داشت: مشارکت بالا نشانگر علاقه و وفاداری مردم به نظام و اعتماد آن ها به سیستم اجرای انتخابات و اعتقاد به موثر بودن رای مردم است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.