نقطه وصل مردم و نظام/80

احمدی: فرآیند برگزاری انتخابات شورای شهر زمان‌بر است/ مردم به شعبه‌های خلوت مراجعه کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: همه شعب اخذ رای دارای ازدحام نیست و تنها برخی از شعب جمعیت انبوهی دارد از مردم درخواست داریم با استعلام فرمانداری و بخشداری‌ها به شعبی‌ که خلوت هستند مراجعه کنند.

احمدی: فرآیند برگزاری انتخابات شورای شهر زمان‌بر است/ مردم به شعبه‌های خلوت مراجعه کنند
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید 21 نفر از میان نامزدهای مورد نظر انتخاب شوند.

وی افزود: طبیعی است که وارد کردن اسامی 21 نامزد شورای شهر در تعرفه‌های انتخابات زمان‌بر بوده و باید گفت تا اندازه‌ای معطلی در این زمینه ایجاد می‌شود بر این اساس بنده نکات ضروری را به استانداران فرمانداران و بخشداران ابلاغ کرده‌ام. 

احمدی اضافه کرد: از مردم خواستاریم پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند و امیدوارم با توصیه و اقدامات شکل گرفته روند برگزاری انتخابات تسریع شود چراکه در برابر مردم و نظام وظیفه داریم همه توان خود را به کار گیریم مبادا رایی از آراء ملت به دلیل شلوغی شعبه وارد صندوق نشود.

رئیس ستاد انتخابات گفت: از همه فرمانداران بخشداران و استانداران درخواست می‌کنم امور مربوط به انتخابات را تحت کنترل قرار دهند و زمانی که ازدحام جمعیت مشکل‌ساز شد با استفاده از صندوق‌های سیار و هماهنگی‌های هیئت‌های نظارت بر اساس قانون فرآیند رای‌گیری را انجام دهند.

وی با اشاره به تمدید زمان انتخابات بیان داشت: تمدید زمان انتخابات بستگی به شرایط حاکم بر انتخابات دارد و وزیر کشور مطابق با وظیفه قانونی خود مراتب آن را انجام خواهد داد.

احمدی تاکید کرد: همه شعب اخذ رای دارای ازدحام نیست و تنها برخی از شعب جمعیت انبوهی دارد از مردم درخواست دارم با استعلام فرمانداری و بخشداری‌ها به شعبی‌ که خلوت هستند مراجعه کنند تا فرآیند رای گیری تسهیل شود.

وی ادامه داد: آمار آراء اخذ شده تا این زمان بسیار چشم‌گیر است به طوری که می‌توان گفت بیش از دوره مشابه قبل بوده همچنین در پایان بعد از شمارش آراء، وزیر کشور نتایج را اعلام خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.