کرمانشاه؛

برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر اسلام آباد

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حضور مردم شهرستان پای صندوق‌های رای بسیار گسترده است و هیچ مشکلی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر اسلام آباد نداشته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشین کریمی  پیش بینی کرد: مردم این شهرستان در انتخابات مشارکت بیش از 70 درصدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه صبح حضور مردم برای شرکت در انتخابات بسیار گسترده بود، افزود: این حضور در ساعات بعدازظهر بیشتر هم خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از مردم خواست در همین ساعات باقی مانده رای بدهند تا در ساعات پایانی رای گیری ازدحام و شلوغی نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه در این شهرستان  302 شعبه برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده، گفت: از این تعداد در ۶۹ شعبه شهر اسلام آباد انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که ۲۱۰ صندوق الکترونیک در این شعب مستقر شده و کار رای گیری را انجام می‌دهد.

به گفته این مسئول، رای دادن به صورت الکترونیکی بسیار ساده است و آموزش‌های لازم هم به مردم داده شده است، از همین رو حتی مسن‌ترین افراد هم مشکلی برای رای دادن الکترونیکی ندارند.

کریمی تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان را 115 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان شمارش آرا انجام و نتایج اعلام شود. 

 
انتهای پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.