امروز ؛

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان وحدت را به نمایش گذاشتند

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در انتخابات وحدت را به نمایش گذاشتند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان وحدت را به نمایش گذاشتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان از نخستین دقایق آغاز انتخابات در صبح امروز با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی بار دیگر وحدت را به نمایش گذاستند و وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 221 شعبه اخذ و رأی شهری و روستایی سیستان و بلوچستان آغاز شد که با حضور گسترده‌ای از جانب مردم استان مواجه شد.
 
سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک و بهره‌مندی از مردمی با اقدام و مذاهب گوناگون که به نوعی به رنگین کمان اقوام معروف است، همواره مورد طمع دشمنان نظام بوده تا از طریق ایجاد اختلافات قومی و مذهبی بتوانند ضربه‌ای به ایران اسلامی وارد کنند اما انتخابات بار دیگر به عرصه‌ای جهت نمود وحدت مردم این استان تبدیل شده است.
 
مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان همچون انتخابات‌های گذشته از نخستین دقایق آغاز انتخابات در صبح امروز با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی بار دیگر وحدت را به نمایش گذاستند و وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار