همدان؛

تاکنون هیچ گونه تخلفی به ستاد انتخابات استان گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: روند اجرای انتخابات بدون کمترین مشکلی در حال انجام است .

تاکنون هیچ گونه تخلفی به ستاد انتخابات استان گزارش نشده است.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ 
الهی تبار تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات خوب در قالب کمیته‌های مختلف زیر پوشش ستاد انتخابات استان متناسب با برنامه زمانبندی انتخابات مهیا شد.
 
 
وی با اشاره به اینکه از 559 شعبه موجود در شهر‌های استان 210 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک انجام می‌شود، افزود: در شهر‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
 
 
الهی‌تبار  با اشاره به اینکه یک‌میلیون و 288 هزار نفر در استان همدان واجد شرایط رای دادن و 34 هزار و 600 نفر رای اولی هستند، افزود: به اندازه مورد نیاز تعرفه در اختیار شهرستان‌ها و بخش‌ها قرار داده شده و مشکلی وجود ندارد.
 
 
وی افزود:در صندوق‌های تمام الکترونیک تعرفه دستی و صندوق اخذ رای دستی پیش‌بینی شده که اگر رای‌گیری تمام الکترونیک دچار مشکل شد، کار به صورت دستی انجام شود.

 
رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه کسانی که فاقد شناسنامه هستند رای‌گیری نخواهند شد، یادآور شد: احراز هویت رای‌دهندگان ویژگی‌های زیادی از جمله جلوگیری از آرای تکراری، جلوگیری از رای دادن افراد خارج از سن رای‌گیری، جلوگیری از رای دادن با شناسنامه متوفی و ... را دارد.
 
 
 
انتهای پیام/ش.و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.