ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ‌خوری در چین+ تصاویر

چین قصد دارد با ممنوعیت تجارت گوشت سگ در چین، به مراسم سگ‌خوری در یولاین پایان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، مقامات چین قصد دارند فروش گوشت سگ را در "مراسم سگ‌خوری" در شهر یولاین ممنوع اعلام کنند. هر ساله هزاران حیوان بی گناه در این مراسم کشته می شوند. این مراسم از سال 2010 به منظور بهبود بازار فروش حیوانات آغاز شد؛ اما رئیس جدید حزب کمونیست چین قصد دارد با ممنوع کردن تجارت گوشت سگ، به این مراسم غیرانسانی پایان دهد. 

مؤسسه "جامعه انسانی بین المللی" اعلام کرد: افرادی که بر خلاف قانون عمل کنند و همچنان به فروش سگ بپردازند، با جریمه 100 هزار یوآنی مواجه می شوند و حتی ممکن است بازداشت شوند.

این یکی از شدیدترین اقدامات علیه تجارت گوشت سگ در چین محسوب می شود که هر ساله در سراسر جهان با انتقاداتی مواجه شده است. این قانون فقط در خصوص فروش و تجارت گوشت سگ است و تجارت گوشت حیوانات دیگر از جمله گربه همچنان آزاد است.

حدود 10 میلیون سگ و 4 میلیون گربه هر ساله در چین کشته می شوند. دهها هزار مورد از این حیوانات فقط برای مراسم یولاین کشته می شوند. هرچند در حال حاضر به دنبال اعتراضات داخلی و جهانی، تعداد حیواناتی که در این مراسم کشته می شوند، در مقایسه با سالهای قبل کاهش یافته است.

مراسم سگ‌خوری در یولاین در سال 2016

ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ خوری در چین+ تصاویر

ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ خوری در چین+ تصاویر

ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ خوری در چین+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۹۷
ای بابا حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
زیاد به خودتون نگین تمیز و با کلاس همین کله پاچه ای که می خورین چهارمین غذای چندش آور دنیاست.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
پس سینه چاک های حقوق حیوانات کجا تشریف دارند ؟؟؟
چینی ها آخر ظلم به حیوانات هستند ، احتمالا دیده اید که ماهی زنده را داخل روغن در حال جوش می ریزند و حیوان که هنوز زنده است و دهانشان را در طلب هوا باز و بسته میکند ، سروز می کنند ، الله اکبر از این موجود دوپا ...
حقوق بشر و حقوق حیوانات و ... حربه بازی های سیاسی هستند که دشمن برای دسیابی به اهداف کثیف خود در بعضی کشور ها راه انداخته و عده ای ساده لو هم سینه چاک آنها شده اند . التماس بصیرت و هوشیاری !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
حالم به هم خورد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
امان از ستم این دوپا بظاهرمتمدن برچهارپای بظاهروحشتی. حالا چطورما به کالاهایی چینی دست میزنیم چینیهاغالبا دستهایشان چرب است بخاطرخوردن گوشت حالا این ددستان چرب چربی سگ و...باشد ..اما اینکه گفتید اینهاکه زخم وبریدگی ندارندچطورکشته میشن اینهایک چیز گردی شبیه نیزه وچاقو دربالای سینه حیوان زبان بسته فرومیکنن تا هم پوست حیوان زبان بسته سالم باشه تا استفاده های دیگه ازپوستش بکنن وهم ازخونش استفاده میکنن اینطور خونش هرجانمیپاشه با این روش کشتن حیوان چندین دقیقه بیشتر زجرمیکشد به تصاویرهم نگاه کنید جای سوراخ بالای سینه مشخصه خدایا امام زمان رابرسان حتی اگربخاطر ظلم درحق حیوانات باشد انسانهاکه جای خود دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده تو دیگ آب جوش میپزنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینها چطوری کشته شدن ؟ رو‌ بدن شون که زخم و پارگی نیس
آخرین اخبار