تبریز؛

مشارکت 70 درصد مردم آذربایجان‌شرقی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان را 70 درصد اعلام کرد و گفت: میزان مشارکت مردم تبریز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کلانشهر تبریز را در حدود 60 درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شبستری خیابانی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از حضور حماسی مردم استان در پای صندوق‌های رای، قدردانی کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات، در حدود 70 درصد است که از رشد قابل توجهی نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری برخوردار است.
 
وی با اشاره به حضور حماسی و بی نظیر مردم در پای صندوق‌های رای گفت: این حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی افزود.
 
شبستری ادامه داد: به عنوان عضوی از ستاد انتخابات استان، ممنون و قدردان این حضور بی نظیر و ارزشمند هستم.
 
وی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای باردیگر، توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده و موجب تثبیت و تثویت نظام مقتدر جمهوری اسلامی شد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بر اساس آمار به دست آمده بیش از 70 درصد مردم استان در این دوره از انتخابات شرکت کرده اند که نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری، افزایش قابل توجهی دارد.
 
 شبستری میزان مشارکت مردم تبریز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کلانشهر تبریز را در حدود 60 درصد اعلام کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.