اصفهان؛

سپاهان برای صدر نشینی آماده می شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: چیزی که نمایانگر است تیم سپاهان در پی جذب بازیکنان خوبی است و باشگاه این‌ طور که گفته است به چهار یا پنج بازیکن بیشتر نیاز ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اخوان با اشاره به وضعیت تیم سپاهان و آمادگی این تیم در فصل اظهار داشت: تیم سپاهان امسال برای بالای جدول بسته و آماده می‌شود ولی تاکنون اسامی بازیکنان اعلام‌نشده است.

وی افزود: چیزی که نمایانگر است تیم سپاهان در پی جذب بازیکنان خوبی است و باشگاه این‌طور که گفته است به چهار یا پنج بازیکن بیشتر نیاز ندارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم سپاهان تیم جوانی است ولی به‌ هر حال این تیم به تعدادی بازیکن شاخص هم نیاز دارد که خود کرانچار به دنبال آن است و این را می‌دانم که سرمربی به دنبال بستن یک تیم خوب و شاخص است که بتواند در فصل بعد در بالای جدول رقابت کند.

اخوان در مورد رفت‌ و آمد بازیکنان برای مذاکره با باشگاه عنوان داشت: صحبت‌هایی که در مورد جذب برخی از بازیکنان می‌شود قطعی نیست و رفت‌ و آمد بازیکنان صرفاً به منظور صحبت و مذاکره است که نتیجه قطعی بعد توسط خود باشگاه اعلام می‌شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار