تابش طی پیامی؛

ملت ایران با مشارکت ٧٠ درصدی خود در انتخابات حماسه امید را رقم زدند

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس طی پیامی مشارکت 70 درصدی ملت افتخارآفرین را در انتخابات که توانستند با وحدت، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دهند را تبریک گفت.

تجلی قدرت ملت و همبستگی ملی با حضور 70 درصدی مردم در انتخابات/ بار دیگر مردم حماسه آفریدندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا تابش" نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد طی پیامی اعلام داشت؛ بار دیگر ملت پر افتخار ایران با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات "حماسه امید" را رقم زدند و با حضور تعیین کننده خود "گام سوم" را استوار برداشتند و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

این پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا 

صبح امید که بُد معتکف پرده غیب
گو برون‌ای که کار شب تار اخر شد

در آستانه خرداد ماه سرنوشت ساز و حماسه آفرین که از دوم و سوم آن گرفته تا چهاردهم و پانزدهمش با همه تلخی‌ها و شیرینی ها؛ نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی بوده است، بار دیگر ملت پر افتخار ایران با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات "حماسه امید" را در ٢٩ اردیبهشت، رقم زدند و با حضور تعیین کننده خود "گام سوم" را استوار برداشتند و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

پیروز این انتخابات؛ مردمی هستند که حماسه حضورشان دنیا را بهت زده کرد و بی شک این حجم حضور و دلبستگی مرهون حمایت‌های بی دریغ، دلسوزانه و خیرخواهانه شخصیت‌های ارزشمند و سیاست‌های کارساز و غرور آفرین دولت در عرصه‌های ملی و بین المللی است.

مردم علی رغم برخی از کاستی و گلایه‌ها و توقعات و خواسته‌های برجای مانده، به دین‌داری توام با آزادی، به صلح و آرامش و مدارا، به عقلانیت و تدبیر و قانونمداری و خردگرایی، به حفظ ارزش‌ها و عدم سوءاستفاده از آن‌ها، به پیشرفت و توسعه و تعالی کشور، به توجه افزونتر رفاه و معیشت اقشار مختلف، به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اعتلای ایران، به اصلاحات و اعتدال و نماد آن در این انتخابات، جناب دکتر حسن روحانی رای دادند.

این پیروزی غرورآفرین را به نمایندگی از مردم شریف ایران، مردم پر افتخار استان یزد و هم شهریان عزیز اردکانی‎ام خدمت ایشان تبریک عرض می‌نمایم و از زبان مردم با عرض خسته نباشید و خدا قوت برای صبوری در مقابل هجمه‌ها، می‌گویم:

"آن مواعید که کردی، مرواد از یادت"

بر خود فرص می‌دانم از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها اعم از نیروهای اجرایی و نظارتی و عوامل نیروی انتظامی و نظامی و امنیتی و قضائی که مسئولیت سترگی را به انجام رسانیدند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم و بیش و پیش از همه مراتب قدردانی ملت و خویش را از هدایت‌های کارساز رهبری معظم انقلاب اسلامی و دعوت مردم به مشارکت گسترده و توصیه به مسئولان برگزاری انتخابات در امانتداری نسبت به رای مردم، که نقش برجسته‌ای در خلق این مشارکت داشت، خاضعانه سپاسگزاری نمایم.

از مردم موقعیت شناس و هوشمند استان پر افتخار یزد که با مشارکت ٩٣ / ٤ درصدی خود رکورد حضور در انتخابات را شکستند و بلوغ فکری و تعهد دینی خویش را به منصه ظهور رساندند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رای ٦٥ درصدی ایشان به دکتر روحانی و اعتماد مجدد به رئیس جمهور نیز شایسته سپاسگزاری است و امید است پاداش تلاش‌ها و زحمات و اعتماد این مردم در توجه بیشتر دولت محترم به خواستهای منطقه‌ای و ملی این مردم شریف جبران خواهد شد.

با تبریک این پیروزی شیرین، خود و همه همکاران را موظف به پیگیری تحقق مطالبات به حق ملت شریف ایران و مردم این سامان می‌دانیم.

محمدرضا تابش

نائب رئیس فراکسیون امید و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی

 ۹۶ / ۲ / ۳۰

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار