نگاهمان به سکو هاست؛

منصوریان: فردا روز سختی را برای العین پیش بینی می‌کنیم/ بازی با رقیب اماراتی آزمون بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا روز سختی را برای العین پیش بینی می‌کنیم و در مقابل بازی با این تیم آزمون بزرگی برای ما است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر العین امارات گفت: فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد خواهیم بود و باید بگویم من اینگونه بازی‌ها را دوست دارم چرا که به نوعی سخت و سنگین است و از آن ها استقبال می‌کنم. فردا باید یک آزمون بزرگ بدهم وجوانان ما فردا تلاش می‌کنند تا ایستاده پرچم ایران را نگه دارند.

وی افزود: فردا با حضور تماشاگران کار بزرگی می‌کنیم و از طرفی سرمربی العین را به خوبی می‌شناسیم و از این تیم شاخت خوبی داریم و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌دانیم.

منصوریان بیان کرد: آنالیزی از همه بازیکنان حریف به بازیکنانمان ارائه داده‌ایم و سعی کرده ایم حریف را مثل یک سفره برای بازیکنان پهن کنیم تا به خوبی حریف را بشناسیم. العین جز بازی با ذوب آهن هیچ کلین شیتی نداشته است و فکر می‌کنم باید به بازی بعدی هم دقت کنیم و در مجموع آماده این بازی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که مامیچ گفته العینی‌ها تنها برای برد به زمین می‌روند، گفت: فردا روز سختی را برای العین پیش بینی می‌کنیم و ما نگاهمان به سکوها هست و از هواداران می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند. با احترام به العین نگاه می‌کنم اما استادیوم آزادی گذرگاه سختی است و مامیچ اولین تجربه‌اش را می‌خواهد در آزادی پشت سر بگذارد.

وی درباره هدفش در دیدار با العین توضیح داد: در ابتدا باید بگویم خیلی دردآور است که پرسپولیس تماشاگری برابر لخویا ندارد و این نکته سختی است که ما بارها می‌گوییم از آوردن لیزر و نارنجک جلوگیری کنید. شاید در یک لحظه این کار شادی آفرین باشد اما همان طور که نظاره گر هستیم، دیگر تیم پایتخت از این مسئله ضربه خورده است. ما هم در وضعیت آماده تحریم هستیم و از هواداران می خواهم در صورتی که دیدند فردی در حال انداختن نارنجک هست حتما به ماموران اطلاع دهد. واقعا خیلی تلخ خواهد بود که از حضور هوادار محروم باشیم. اما هدف ما در دیدار فردا این است که گل نخوریم و اگر به این هدف برسیم، خط آتش ما عالی است و هیچ تیمی در آسیا در این زمینه مقاومت نکرده است. 

منصوریان درباره غیبت ابراهیمی و نورافکن بیان کرد: ما در شرایط سخت ابراهیمی را از دست دادیم چرا که او فرمانده خط میانی ماست. از طرفی هم باید بگویم منافع ملی مهم است و با توجه به این مساله نورافکن هم به تیم ملی جوانان رفته است. همچنین ما لیگ را با 20 بازیکن شروع کردیم و اکثر بازیکنان ما از جمله فرشید باقری و اسماعیلی و خیلی‌های دیگر مثل حق دوست و برزای و ... هم در اوج آمادگی هستند. فشردگی مسابقات باعث شد این ایده را داشته باشیم که از بازیکنان زیادی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات ما به شکلی برگزار می‌شد که خیلی بی رحم بازیکنانم بازی می‌کردند و من به دستیارانم اعلام می کردم که بازی را قطع کنند. بازیکنانم همانند بوکسورهایی هستند که آماده هستند داور سوت را بزند تا وارد رینگ شوند. من یک کلیپ را دیدم که مربوط به بازی با الاهلی بود و در این دیدار بارندگی شدید بود اما صد هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و با توجه به این موضوع من این کلیپ را به بازیکنانم نشان دادم. ما به هواداران قول می‌دهیم جانانه بازی کنیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان افزود: امروز اگر رحمتی و منصوریان اینجا نشسته‌اند، به دلیل حمایتی است که اول فصل از ما شد. این موفقیت‌ها حاصل صبر و حوصله هواداران است. امیدوارم فردا سکوها پر از جمعیت باشد. ما در آزادی 12 به یازده بازی می‌کنیم و باید بگویم هواداران خیلی وقت‌ها با تشویق‌هایشان موقعیت‌های زیادی به ما می‌دهند. وعده ما استادیوم آزادی، ساعت 20:45.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار