رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امروز اشتغال دغدغه‌ای ملی و همگانی است/ روستاها می‌توانند اقتصاد کشور را تقویت کنند

معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز موضوع اشتغال دغدغه‌ای بزرگ، همگانی و ملی برای کشور است و اگر خانواده‌ای بیکار هم نداشته باشد باز هم نسبت به خانواده‌هایی که بیکار دارند دغدغه دارد.

معاون رئیس جمهور گفت:
سید ابوالفضل رضوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره انتخابات 29 اردیبهشت و در اولویت قرار دادن روستاها و مناطق محروم در دولت دوازدهم اظهار داشت: رهبر انقلاب روز گذشته جمع‌بندی دقیق و جامعی از صحبت‌هایی که در روز اول فرودین ماه 96 در مشهد داشتند، ارائه فرمودند و به دولت دوازدهم تاکید کردند که نسبت به مسائل مهم جامعه مانند اشتغال، رسیدگی به روستاها و مناطق فقیر کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد.
 
معاون رئیس‌جمهور افزود: امروز موضوع اشتغال دغدغه‌ای بزرگ، همگانی و ملی برای کشور است و اگر خانواده‌ای بیکار نداشته باشد باز هم نسبت به خانواده‌هایی که بیکار دارند دغدغه دارد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت دوازدهم به روستاها و مناطق فقیر اظهار داشت: روستاها مناطقی هستند که منایع عظیمی را در خود جای داده‌اند و در حفظ امنیت کشور نقش بزرگی دارند.

رضوی با بیان اینکه روستاها کانون تولید و ارزش‌آفرینی هستند، افزود: روستاها محلی هستند که می‌توان اقتصاد کشور را توسط ساکنین آنها تقویت کرد، بنابراین توجه به روستاها موضوع بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری نسبت به آن همواره تاکید دارند.

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه اگر به مشکلات روستاها و روستاییان توجه نشود، مشکلاتی مانند حاشیه نشینی از بین نخواهد رفت، افزود: حاشیه‌نشینی زمانی از بین می‌رود که حاشیه‌نشین نداشته باشد.

وی گفت: وقتی که 60 درصد از حاشیه‌نشینیان در تهران و دیگر شهرها ساکن هستند باید به روستاها توجه کنیم تا شرایط مهاجرت معکوس فراهم شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت یازدهم نسبت به موضوع حاشیه‌نشینی توجه داشته اما باید این توجه را افزایش دهد تا شاهد مهاجرت معکوس در کشور باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار