در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تولید مهم‌‌ترین بخش برگزاری جشنواره کودک است

بهمنی می‌گوید برگزاری جشنواره کودک و نوجوان مهم است به شرطی که...

تولید مهم‌‌ترین بخش برگزاری جشنواره کودک استحبیب‌‌الله بهمنی کارگردان سینما در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اصل مطلب که همان تولید در این بخش است با فقدان مواجهیم و تا زمانی که مشکل آن مرتفع نشود و فیلمی وجود نداشته باشد، اتفاق مثبت و چشمگیری در برگزاری جشنواره نخواهد افتاد.

وی افزود: برگزاری جشنواره کودک و نوجوان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جریان‌ساز، هدف‌ دهنده و...باشد با این شرط که در طول سال برای آن در بخش تولید هد‌ف‌‌گذاری شود.

وی اضافه کرد: اتفاق دیگر این است که برای تولید برخی از فیلم‌های جشنواره‌های موضوعی در ژانرهایی مانند کودک، وحشت و... رغبتی نشان داده نمی‌شود و فقط به برگزاری آن فکر می‌کنند، جشنواره‌ای که با بیشترین سرعت و در کمترین زمان آثاری را تولید می‌کند، در صورتی که روند کاری اینچنینی تأثیرگذاری و بازدهی نخواهد داشت اتفاقی که باید در طول سال رخ دهد نه اینکه در روزهای نزدیک به برگزاری به فکر بیفتند.

بهمنی درباره مشکل اکران فیلم‌های کودک و نوجوان تصریح کرد: شاید مشکل تولید به اکران مربوط باشد، اتفاقی که باعث می‌شود تولید‌کننده‌ها رغبتی نشان ندهند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار