اصفهان؛

طرح های ناتمام راه و شهرسازی در دو سال اخیر دوباره فعال شد

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: طرح های بسیاری طی سالیان متمادی در این استان ناتمام و تعطیل شده بود، اما در دوسال اخیر و با پیگیری های مستمر، این طرح ها تعیین تکلیف و دوباره فعال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت اله غلامی افزود: کنارگذر شرق و غرب اصفهان، تملک کارخانه ریسباف به مساحت 70 هزار مترمربع برای ایجاد فضای مناسب شهری و انتخاب سرمایه گذار به منظور احداث آزاد راه اصفهان - شیراز و تبدیل بزرگراه ها به آزاد راه ها از جمله پروژه هایی بود که طی دو سال گذشته در این استان دوباره فعال و پیگیری شده است.
 
وی که در اولین گردهمایی مدیران، روسا و کارشناسان حراست های وزارت راه و شهرسازی سخن می گفت، افزود: طی دو سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان در قالب طرح های مشارکتی با بخش خصوصی به این پروژه ها اختصاص یافت.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بااشاره به ماده 34 و 35 قانون نظام مهندسی گفت: این اداره کل طبق این ماده های قانونی، نظارت عالیه بر ساخت وسازهای شهری را بر عهده دارد و چنانچه طبق مدارک در هر مکانی که ساخت وسازها با طرح های جامع و تفصیلی مغایرت داشته باشند، دستور توقف آن را صادر می کند.
 
 قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان حد فاصل آزاد راه اصفهان – نطنز تا آزاد راه اصفهان – اردستان تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می رسد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.