خلیلی: سطح رقابت های داخل ایران بهتر از مسابقات خارجی است

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: مسابقات سه ستاره با تائیدیه فدراسیون جهانی سوارکاری قرار است مهرماه به میزبانی کشورمان برگزار شود و جایزه این مسابقات 50 هزار فرانک سوئیس است.

مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از سیاست‌های ما این بود که فقط به دنبال برگزاری مسابقات در داخل کشور و برای سوارکاران ایرانی نباشیم بلکه بتوانیم میزبانی مسابقات بین‌المللی را بر عهده بگیریم و سوارکاران ایرانی را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم. در این باره با محدودیت‌هایی مواجه بودیم اما در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: امسال مهرماه اولین مسابقات CSIW و CSI سه ستاره را برگزار خواهیم کرد. برای برگزاری این رقابت حداقل باید مبلغ 50 هزار فرانک سوئیس را به عنوان جایزه برای این مسابقات در نظر بگیریم و باید ارتفاع موانع هم افزایش یابد تا سوارکاران خارجی مجاب شوند در این رقابت حاضر باشند.

خلیلی در پایان گفت: خوشبختانه با برگزاری این مسابقات بین‌المللی CSIیک ستاره و دو ستاره توانستیم سطح توقع جامعه سوارکاری را افزایش دهیم به طوری که سوارکاران ما که به مسابقات کشور آذربایجان اعزام می‌شدند اغلب دیگر تمایلی به این مسابقات نشان نمی‌دهند و سطح رقابت‌های کشور خودمان را بالاتر می‌دانند. این موضوع را حتی سرمربی بلژیکی تیم ملی سوارکاری تایید کرده اند و این یک گام مثبت برای فدراسیون سوارکاری است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار