مهدی خانی: آنالیز خوبی روی کاستاریکا داشتیم/ ایران پدیده جام جهانی است

مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: برتری مقابل کاستاریکا ثابت کرد که ایران پدیده جام جهانی کره جنوبی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد مهدی مهدی خانی درباره برتری تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل کاستاریکا در جام جهانی 2017 بیان کرد: بازی خوبی مقابل کاستاریکا انجام دادیم و با آنالیز مناسبی که کادرفنی تیم ملی جوانان روی این تیم داشت، توانستیم راه های نفوذ کاستاریکا را ببندیم و در بهترین زمان به حریف گل بزنیم.
 
وی افزود: خداراشاکرم که توانستم مقابل کاستاریکا گلزنی کنم و امیدوارم پیروزی های ایران در رقابت های جام جهانی تداوم یابد.
 
مهدی خانی درمورد ارزیابی خود نسبت به تیم کاستاریکا اظهار داشت: توپ های سوم و پاسکاری نقطه قوت تیم کاستاریکا بود اما ما از موقعیت های خود بهتر استفاده کردیم و این تیم را شکست دادیم.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره بازی بعدی این تیم مقابل زامبیا گفت: یک نیمه از بازی زامبیا مقابل پرتغال را با حضور در ورزشگاه "جام جهانی ججو" دیدم و به نظرم این تیم می تواند مقابل تیم ما در کارهای استقامتی و بدنی مانور دهد.
 
گلزن تیم ملی ایران در بازی با کاستاریکا درباره اینکه آیا شاگردان امیرحسین پیروانی توانایی صدرنشینی در گروه خود را دارند یا خیر، بیان کرد: در جام جهانی جوانان نتایج عجیبی رقم می خورد و صدرنشینی تیم ایران هم دور از دسترس نیست. در بازی با کاستاریکا خود را به عنوان پدیده جام جهانی کره جنوبی معرفی کردیم. امیدوارم از 2 بازی آتی هم دست پر بیرون بیاییم و به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار