میرزازاد: دروازه بان های ذخیره تیم ملی جوانان در کلین شیت من تاثیرگذار هستند

دروازه بان تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: خوشبختانه مقابل کاستاریکا کلین شیت کردم اما 2 دروازه بان ذخیره تیم ملی جوانان هم در گل نخوردن من تاثیرگذار بودند.

میرزازاد: دروازه بان های ذخیره تیم ملی جوانان در کلین شیت من تاثیرگذار هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نیما میرزازاد درباره برتری تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل کاستاریکا گفت:  بازی خیلی سختی را پشت سرگذاشتیم و توانستیم به لطف خدا و زحمات بازیکنان و کادرفنی، دست پر از زمین بیرون بیاییم. دعای تمام مردم ایران پشت ما بود و خوشبختانه با بهره گیری از این موضوع، کاستاریکا را شکست دادیم.
 
وی درباره اینکه تیم ملی جوانان ایران با شکست دادن کاستاریکا پس از 40 سال موفق شد در رقابت های جام جهانی به پیروزی و گل برسد، بیان کرد: کادرفنی اهمیت این بازی را به ما گوشزد کرده بود. خدا را شاکرم که شرمنده مردم نشدیم و پس از 40 سال در رقابت های جهانی به پیروزی رسیدیم.
 
میرزازاد درمورد کلین شیت خود در بازی با کاستاریکا و صحنه از دست دادن توپ در این بازی گفت: مربیانم در کلین شیت من مقابل کاستاریکا خیلی کمک کردند. البته شهاب عادلی و مهدی محمدیان، دروازه بان های نیمکت نشین تیم ملی جوانان هم در گل نخوردن من تاثیر داشتند و تمرین کردن کنار آن ها سبب شد تا به خوبی از دروازه تیم ملی محافظت کنم.
 
وی افزود: درمورد صحنه ای هم که توپ از دستانم رها شد، باید بگویم کیفیت زمین دلیل این امر بود اما خوشبختانه با آن حرکت اتفاق خاصی روی دروازه ایران ایجاد نشد.  
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال جوانان ایران درمورد صحنه مشکوک برخوردش با مهاجم کاستاریکا گفت: هیچ برخوردی با مهاجم کاستاریکا نداشتم و تنها توپ را گرفتم. فیلم بازی موجود است و با دیدن آن فیلم متوجه می شوید که حرکت من خطا نبود.
 
میرزازاد درباره احتمال صدرنشینی ایران در گروه سوم رقابت های جام جهانی جوانان 2017 بیان کرد: خوشبختانه با سه امتیازی که از دیدار با کاستاریکا در جیب خودمان گذاشتیم، به دیدار مقابل زامبیا و پرتغال امید زیادی داریم و امیدوارم با تداوم نمایش های خوب خود، از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار