پورمند: برخی بازیکنان تیم جوانان اسیرفضای جام جهانی بودند

مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: هرچند تمام تدابیر کادرفنی در بازی با کاستاریکا اجرا شد اما برخی بازیکنان اسیر فضای حاکم بر رقابت های جام جهانی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا پورمند درباره پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل کاستاریکا بیان کرد: هرچند بازی اول در هر تورنمنتی حساسیت و اهمیت خاصی دارد اما خوشبختانه بازیکنان ما تمام تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا کردند. دفاع تیمی ما مقابل کاستاریکا، خوب بود.
 
وی افزود: فکر می کردم کاستاریکا تیم ضعیف تری باشد اما بازیکنان این تیم قدرت خود را نشان دادند. از طرفی بازیکنان ما هم در کنترل توپ و ایجاد ضد حمله موفق عمل کردند و موفق شدند این حریف را شکست دهند.
 
پورمند درباره اظهارات امیرحسین پیروانی مبنی بر اینکه برخلاف درخشش برخی از ملی پوشان کشورمان مقابل کاستاریکا، چند بازیکن مطرح تیم ما انتظارات را برآورده نکردند، گفت: فضای حاکم بر رقابت های جام جهانی و استرس ناشی از این امر سبب شد برخی بازیکنان عملکرد چشمگیری نداشته باشند. با این وجود امیدوارم آن ها در بازی با زامبیا و پرتغال بهتر کار کنند.
 
مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درمورد احتمال صدرنشینی این تیم در گروه اظهار داشت: اجازه دهید بازی به بازی جلو برویم و از الان زود است که بخواهیم درمورد صدرنشینی قضاوت کنیم. زامبیا مقابل پرتغال نشان داد تیم فوق العاده ای است و سعی داریم با آنالیز این تیم، در دیدار بعدی هم نتیجه خوبی کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار