ماجرای غیبت طاهری در باشگاه پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس بنا به دلایلی در محل باشگاه حضور پیدا نکرده است.

ماجرای غیبت طاهری در باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت در حالی که روز سه شنبه بازی مهم و حساسی با لخویای قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا دارند اما علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه جند روزی است که در محل کارش حاضر نشده است و همین موضوع نگرانی هایی درباره مدیریت این باشگاه ایجاد کرده است. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس علت غیبت طاهری را مشکلات خانوادگی عنوان کردند اما به نظر می رسد مشکل فراتر از مسائل شخصی است. 

گفته می شود اختلاف با حامی مالی باشگاه یکی از دلایل غیبت طاهری در باشگاه پرسپولیس است. طبق شنیده ها آخرین پرداختی حامی مالی به باشگاه با وساطت وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است. 

علاوه بر این موضوع طاهری منتظر است که وضعیت مدیریتش از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شود و همین سردرگمی باعث شده که وی در محل کارش حضور پیدا نکند. 

شنیده ها حاکی از آن است که قرار است بعد از بازی با لخویای قطر تکلیف طاهری هم در باشگاه مشخص شود و تا آن زمان طاهری قصد حضور در باشگاه را ندارد. 

سرخپوشان پایتخت قبل از نقل و انتقالات دو بازیکن جذب کردند و با سرعت تمام بازیکنان مدنظر برانکو را به خدمت می گرفتند که وزارت ورزش و جوانان مانع این کار شد. طاهری هم وقتی دید نمی تواند فعالیتی در نقل و انتقالات داشته باشد در باشگاه حضور پیدا نمی کند تا تکلیفش مشخص شود. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره غیبت طاهری در باشگاه گفت: من هم از طریق رسانه ها متوجه غیبت طاهری در باشگاه شدم. به هر حال اطلاعی ندارم که دلیل غیبت طاهری در باشگاه چیست تا در این باره صحبت کنم. 

وی عنوان کرد: طاهری مدیر خوبی است و باید شرایط به صورتی فراهم شود تا مدیریت طاهری در پرسپولیس تداوم یابد چرا که وی توانسته با درایت خود مشکلات باشگاه را برطرف کند و پرسپولیس را به سمت باشگاه داری پیش برده است. 


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمانی که باشگاه پرسپولیس خصوصی نشود مشکلات فراوانی خواهد داشت. امیدوارم وزیر ورزش و جوانان هر چه سریعتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند تا طاهری از وضعیتش اطلاع یابد. 

به هر حال باید دید وزارت ورزش و جوانان چه واکنشی بابت غیبت طاهری در باشگاه پرسپولیس نشان می دهد؟

انتهای پیام/ 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار