34 کشته و زخمی در تیراندازی های 15 ساعت گذشته در آمریکا

در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته در آمریکا یازده نفر کشته و بیست و سه نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر اوکلا در ایالت فلوریدا یک نفر کشته شد،در یک فقره تیراندازی در شهر شیکاگو یک نفر کشته شد.

در پنج فقره تیراندازی جداگانه در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی شش نفر زخمی شدند، تیراندازی در شهر وود راف در کارولینای جنوبی یک زخمی برجاگذاشت،در دو فقره تیراندازی در ایالت جورجیا دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر جکسون در می سی سی پی یک زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر فورت وین در ایندیانا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر لاوتاون در اوکلاهما سه زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر بیکرزفیلد در کالیفرنیا دو نفر کشته شدند،در تیراندازی در شهر دالاس در ایالت تگزاس یک نفر کشته و یک نفر زخمی شدند، تیراندازی در شهر بروکلین در ایالت نیویورک یک کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر ویچیتا در کانزاس یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر آتلانتا در جورجیا یک کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر آپلتون در ویسکانسین یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر سن برناردینو در ایالت کالیفرنیا یک کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر نورفولک در ویرجینیا یک نفر زخمی شد، در سه فقره تیراندازی دیگر در شهر شیکاگو سه نفر زخمی و یک نفر کشته شدند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار