رسول خادم:

میزبانی های ورزشی ابزار دیپلماتیک برای اشاعه قابلیت های مدیریتی کشورها،در جهان است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به ظرفیت های انسانی، جغرافیایی و مدیریتی که در آذربایجان، نسبت به کشور ایران سراغ داریم، این عقب ماندگی مديريتی براي پذيرش ميزبانی مسابقات معتبر،برای کشور ما حداقل در منطقه ، نمی تواند قابل قبول باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: نکته ای که حائز اهمیت است، اینست که ما میزبانی دومین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی(سال ٢٠٠٩) را برعهده گرفته بودیم ، که متاسفانه با عدم برگزاری این بازیها در ایران، این فرصت بزرگ سیاسی و فنی برای کشور را از دست دادیم.
وی ادامه داد:جای تاسف است که چنین فرصتی هایی که می تواند بعنوان یك ابزار دیپلماتیک قدرتمند و گسترده، در اشاعه قابلیت های فنی و مدیریتی کشورما در دنیا، مورد استفاده قرار بگیرد، بسادگی از دست می رود و هیچ كس به خاطر ناتوانی های مدیریتی و از دست دادن فرصت های بزرگ، به نظام مدیریتی كشور پاسخگو نیست.
خادم تصریح کرد: البته احتمالاً سوالی نمی شود كه ضرورت پاسخگویی فراهم آید چون دغدغه و آگاهی در این گونه موارد كه می تواند بهترین ابزارهای مدیریتی ، فنی، و دیپلماتیك محسوب شوند، وجود ندارد. 
خادم تاکید کرد: سالهاست پذیرش میزبانی ها در رویدادهای ورزشی بزرگ، هزینه محسوب نمی شود، بلكه مهمترین ابزارخودنمایی سیاسی و اجتماعی كشورها در دنیا ، ارتقاء سطح سازماندهی مدیریتی ، توسعه زیرساخت های ملی كشورهای میزبان ، و ایجاد فرصتهای جدید جذب اسپانسرهای خارجی و داخلی برای كشورها است. 
وی در پایان گفت: آذربایجان به لحاظ زیر ساخت ها و سیستم های اجرایی شرایطی را در كشور خود فراهم کرده ، که قابلیت میزبانی مسابقات المپیک را در کشور خودش دارد و بهرحال فکر می کنم با توجه به ظرفیت های انسانی، جغرافیایی و مدیریتی که در آذربایجان، نسبت به کشور ایران سراغ داریم، این عقب ماندگی مدیریتی برای کشور ما حداقل در منطقه نمی تواند قابل قبول باشد.
انتهای یپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار