بلماضی: بازی مقابل پرسپولیس سخت است/ پرسپولیس 2 بازیکن خطرناک در اختیار دارد

سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر گفت:بازی با تیم‌های ایرانی سخت است اما آنالیز دقیقی از پرسپولیس داشته ایم تا پیروز بازی باشیم.

بلماضی: بازی مقابل پرسپولیس سخت است/ پرسپولیس 2 بازیکن خطرناک در اختیار داردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛جمال بلماضی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: بازی فردا مهم است، تمام بازی ها این مرحله سخت هستند. در تقابل با تیم قدرتمند و حرفه ای پرسپولیس قرار داریم.

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس بدون حضور هواداران سرخپوش گفت: به این موضوع توجه نمی کنیم و می دانیم دیدار سختی را پیش روی داریم.ما خود را برای هر شرایطی آماده کرده ایم.
 
بلماضی افزود: در مورد ترکیب تیم فردا تصمیم می گیرم و ممکن است تغییراتی در نفرات داشته باشیم، هر چند که همه چیز فردا مشخص می‌شود.
 
سرمربی لخویا راجع به ستاره پرسپولیس از جمله مهدی طارمی و سیدجلال حسینی افزود: نفراتی که نام بردید از بازیکنان بسیار حرفه‌ای پرسپولیس هستند، بازیکنانی که بسیار خطرناک و مشکل‌ساز خواهند بود. پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و اعتقاد من این است که این تیم بازیکنان خطرناک دیگری هم در اختیار دارد. همانطور که ما حریفمان را آنالیز کرده‌ایم آنها هم قطعا ما را به خوبی آنالیز کرده‌اند.
 
وی تصریح کرد: تیم‌ها در یک بازی سرنوشت‌ساز و حیاتی به میدان می‌روند تا به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان بپیوندند، از این رو ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا تیم برنده باشیم. 
 
بلماضی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس گفت: ما به طور کلی نقاط ضعف حریف را آنالیز کرده‌ایم اما به دنبال عملکرد خودمان هستیم و نمی‌توانم اکنون در مورد نقاط ضعف پرسپولیس صحبت کنم اما این تیم را به خوبی بررسی و آنالیز کرده‌ایم.
 
وی در مورد پیشنهاد لخویا به مهاجم پرسپولیس گفت: فعلا در این خصوص حرفی ندارم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.