محسن رضایی:

با آزادی خرمشهر استقلال ایران تضمین شد

محسن رضایی پستی را در صفحه اینستاگرامش به آزادی خرمشهر اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱صورت گرفت. این عملیات توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران (به فرماندهی علی صیاد شیرازی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (به فرماندهی محسن رضایی) انجام گرفت.
این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود و شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده‌است.
در همین راستا سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و عنوان کرد: باید راوی سوم خرداد شد تا رازهای سرخ خرمشهر به نسل‌های بعد منتقل شود.
 رضایی نوشت:
"روز استقلال ملت ما در ٢٢ بهمن ٥٧، آزادی ایران را رقم زد. در ١٢ فروردین، جمهوری اسلامی را تثبیت و در سوم خرداد ٦١ با آزادسازی خرمشهر، استقلال ایران را تضمین کرد.
رزمندگان حسین وار به خرمشهر قدم نهادند و حسینی و پیروز از این فتح بازآمدند. پس راوی سوم خرداد باید شد تا رازهای سرخ خرمشهر به نسل‌های بعد منتقل شود."
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار