مسافران نمازخوان جا مانده خواستار بخشش خلبان و کادر پرواز «تفتان ایر» شدند

25 مسافر جامانده پرواز شماره 63332 زاهدان به تهران در نامه‌ای از مدیرعامل تفتان قدردانی کردند و خواستار بخشش خلبان و کادر این پرواز شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی هواپیمایی تفتان؛ به‌ دنبال جا ماندن 25 نفر از مسافران پرواز زاهدان به تهران هواپیمایی تفتان در 29 فروردین ماه سالجاری، این شرکت هواپیمایی به‌منظور رفاه حال مسافران، آن‌ها را با پرواز جایگزین به مقصدشان منتقل کرد.
 
مسافران جامانده از پرواز در نامه‌ای به دکتر «ابوالفضل حقیقی» مدیرعامل هواپیمایی تفتان ضمن تشکر از خدمات این شرکت هواپیمایی به مردم استان سیستان و بلوچستان، بیان داشتند: "از اینکه در ماجرای جاماندن نمازگزاران از پرواز، با هوشمندی و هوشیاری و البته با شجاعت؛ ایمان راسخ و تعهد دینی خود و اهمیت به نماز اول وقت و نماز جماعت را به نمایش گذاشتید، کمال تشکر را داریم و در پایان درخواست می‌کنیم نسبت به بخشش و عفو تمام کسانی که از طرف شما توبیخ یا تنبیه شدند، دستورات مقتضی را صادر فرمایید."



 ۲۵ مسافر شرکت هواپیمایی تفتان ایر در مسیر زاهدان - تهران صبح 29 فروردین ماه امسال، به علت اینکه احتمال قضا شدن نمازشان در تهران می‌رفت، چند دقیقه قبل از پرواز، پای پلکان هواپیما به نماز ایستادند که خلبان نیز به‌سبب ضرورت رسیدن قبل از آغاز مراسم روز ارتش در تهران، به ناچار با جا گذاشتن این مسافران به‌سمت مقصد مورد نظر پرواز کرد.


مدیر عامل ، مالک و سرمایه گذار شرکت هواپیمایی تفتان ایر از کلیه مردم و روحانیون بابت بی توجهی خلبان به فریضه نماز عذر خواهی کرد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
مردم زاهدان بسیار مهمان نواز مظلوم و با محبت هستند. حالا برخی مسایل منطقه ای باعث شده مردم طرز فکر متفاوتی داشته باشن به این استان محروم. حتما بعد از برخورد با مردم زاهدان به این موضوع پی خواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۴:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
درود برمردم استان سیستان وبلوچستان چه برادران اهل سنت بلوچ و چه برادران شیعه سیستانی
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۴:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
درود برمردم استان سیستان وبلوچستان چه برادران اهل سنت بلوچ و چه برادران شیعه سیستانی