پژمان درستکار هم به درگیری دبیر و جدیدی واکنش نشان داد؛

از آبِ گل آلود ماهی نگیریم!

قهرمان سابق کشتی آزاد آسیا گفت:من نمی دانم چرا برخی ها فقط حاشیه ها را دوست دارند و از پرداختن به حواشی لذت می برند.

پژمان درستکار در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره درگیری علیرضا دبیر و عباس جدیدی در شورای شهر اظهار داشت:از این اتفاق ها در همه جای دنیا و در پارلمان ها،مجالس و کنگره های مختلف رخ می دهد بالاخره اختلاف نظر و تنش جزء لاینفک یک چنین جلساتی است.
دارنده 2 مدال طلای آسیا تصریح کرد:در این ماجرا از کسی جانب داری نمی کنم و اصلا دنبال مقصر و تقصیر کار نیستم ،فقط این که بهتر است دوستان بجای پرداختن به این موضوع و حاشیه سازی،اتفاقات مهمتر دیگری را که در سرنوشت کشور تأثیرگذار است پیگیری کنند و از آب گل آلود ماهی نگیرند!
وی افزود:بررسی این اتفاق در حد یک خبر کافیست و به اعتقاد من از این جا به بعد باید موضوع را فراموش کنیم چرا که بزرگ نمایی و جریان سازی های بی جهت از هر حیث به صلاح نیست.
درستکار با انتقاد از افرادی که فقط دنبال حواشی هستند خاطرنشان کرد:مردم هیچگاه افتخار آفرینی ورزشکاران در میادین بزرگ را که باعث غرور ملی شده و می شود فراموش نخواهند کرد و من مطمئن هستم همه عزیزانی که قلبشان برای موفقیت این کشور می تَپد از دامن زدن به حاشیه ها پرهیز می کنند و با قدرت در راه سازندگی قدم بَرمی دارند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار