حجت الاسلام موحدی راد خبر داد؛

بازداشت ۳نفر از عوامل تخریب اموال موسسه مالی و اعتباری کاسپین

3 نفر از عوامل تخریب اموال موسسه مالی اعتباری کاسپین در زاهدان روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار کرد: تعدادی از افرادی که در چند روز اخیر درب موسسه مالی اعتباری کاسپین تجمع و اقدام به ایجاد_اخلال در نظم عمومی کرده و اموال بیت المال را به آتش کشیدند دستگیر و سه نفراز آنها با قرار صادره به زندان معرفی شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: مطالبه حق با آتش زدن و تخریب متفاوت است، این موسسه یک شرکت خصوصی نیست، با پول‌های مردم امکانات این موسسه تامین شده و تخریب این اموال خسارت وارد کردن به اموال_تمامی_سپرده‌گذاران است.

این مسؤول ادامه داد: کمیته امنیتی استان نیز این موضوع را اعلام کرده که این افراد مطالبات خود را از طریق قانونی انجام دهند و اینکه بخواهند خیابان را ببندند و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند مناسب نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از استقرار چند تن از کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین خبر داد و بیان کرد: برای سهولت و دسترسی آسان مردم برای تشکیل پرونده قضائی و گرفتن اظهارات سپرده گذاران در این موسسه چند تن از کارکنان دادسرا به این موسسه اعزام شده اند.

موحدی راد ادامه داد: شاکیان می‌توانند اظهارات خود را برای تشکیل و تکمیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی در تهران به این افراد اعلام تا در اسرع وقت به پرونده آنها توسط مراجع ذیصلاح رسیدگی شود.

وی افزود: بانک مرکزی مبلغ 500 میلیون تومان جهت پرداخت بخشی از مطالبات این افراد اختصاص داده است که به سپرده‌گذاران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
شاید راه قانونی رو رفتن جواب نگرفتن فکر نکنم کسی تمایلی به تخریب اموال عمومی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی از کرمان
۲۳:۵۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
به نظر من مسؤلان ،مؤسساتی هم چون کاسپین و غیره که به راحتی سر مردم مظلوم ، کلاه می گذارند ، اصلا تقصیر ندارند ،
Iran (Islamic Republic of)
عجب
۲۲:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
مال مردم و به این راحتی میبرن مالی که باید به هزاران زحمت و سختی بتونی یه قرونش بدست