دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: پس از اتمام شمارش و تجمیع آرای انتخابات شوراهای شهر تبریز توسط فرمانداری تطبیق صورتجلسات با نتایج اعلام شده توسط هیأت نظارت شهرستان تبریز آغاز و نتیجه‌نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

اعلام نتیجه نهایی انتخابات شوراهای تبریز
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آقایی دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی با هماهنگی و همکاری هیأت‌های نظارت و اجرایی در استان با امنیت کامل برگزار شد و نتایج حاصله تاکنون به غیر از شهرستان تبریز به تأیید هیات‌های اجرایی و نظارت رسیده است.
 
وی ادامه داد:تنها در شهرستان تبریز تا این لحظه هیأت نظارت شهرستان در حال تطبیق صورتجلسات با نتایج تجمیعی اعلام شده از سوی هیأت اجرایی می باشد که در صورت مطابقت داشتن نتایج با صورتجلسات هیأت نظارت منجر به اعلام نتیجه نهایی و اعلان آگهی عمومی خواهد شد.
 
آقایی با اشاره به مشارکت 70 درصدی مردم استان در این انتخابات تصریح کرد: انتخابات 29 اردیبهشت سال 1396 برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی گشود و مردم آگاه و با بصیرت آذربایجان‌شرقی باز هم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی حماسه دیگری آفریدند.
 
وی افزود:در این راه، نقش بی‌بدیل عوامل دست‌اندرکار برگزاری این حماسه جاوید، ستودنی و قابل تقدیر است و از زحمات ارزشمند و بی‌دریغ همه مردم شریف استان، در طی دوران برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت:در شهرها و روستاهایی که نتایج انتخابات به تأیید هیأت نظارت رسیده و اعلام آگهی شده است کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات می‌توانند با در دست داشتن مستندات در خصوص تخلف در آن حوزه انتخابی شکایات خود را به هیأت‌های نظارت  بخش و شهرستان مربوطه تحویل دهند.
 
وی تأکید کرد: رأی مردم حق الناس است و داوطلبان معترض مطمئن باشند که شکایات آنها با حضور هیأت‌های اجرایی و نظارت به طور دقیق بررسی خواهد شد تا کوچکترین حقی از کسی ضایع نشود.
 
آقایی با بیان اینکه هیأت‌های نظارت بخش و شهرستان‌ها با تمام قوت به وظایف قانونی خود می‌پردازند، گفت:دبیر‌خانه هیأت عالی نظارت استان نیز در کنار این عوامل در جهت استیفا حق تمام کاندیداها و صیانت از آرای مردم حرکت می‌کند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.