تغییرات احتمالی بوناچیچ در لیست گسترش

سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد در نظر دارد تغییراتی را در لیست ورودی و خروجی این تیم ایجاد کند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گسترش فولاد پس از انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی، فعالیت خود را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده است.

 بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خواهان تمدید قرارداد سه بازیکن این تیم شده اما تا به این لحظه او بازیکنی را در لیست مازاد قرار نداده است.

از میان بازیکنان آزاد گسترش فولاد که قرارداد آنها به اتمام رسیده بوناچیچ خواهان تمدید قرارداد سه بازیکن شده که این سه بازیکن بابک حاتمی، رضا خالقی فر و محسن حسینی هستند.

از طرفی مرتضی اسدی چندی پیش به همراه فراز کمالوند به نفت آبادان پیوست.

همچنین به نظر می رسد سرمربی گسترش در نظر دارد با دیدن فیلم بازی محمد نصرتی و مصطفی اکرامی درباره وضعیت این دو بازیکن نظر بدهد اما به نظر می رسد آنها در لیست مازاد لوکا قرار گرفته‌اند.

از سویی دیگر باشگاه گسترش فولاد صحبت‌هایی با بابک حاتمی انجام داده تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

در ضمن احتمال ادامه همکاری سید محسن حسینی با گسترش فولاد وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست این بازیکن در تبریز به کارش ادامه خواهد داد یا خیر.

فرناندو ده خسوس، کوروش ملکی، یوسف سیدی، محمدامین درویشی، داریوش شجاعیان، نیما مختاری، مگنو باتیستا و چند بازیکن دیگر نیز با گسترش فولاد قرارداد دارند.

با این وجود بوناچیچ در نظر دارد جدا از سه بازیکنی که خواهان تمدید قرارداد آنهاست فیلم دیگر بازیکنان را مورد رصد قرار دهد تا درباره لیست مازاد تصمیم بگیرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.