نهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران برگزار شد

مشاور رییس و مدیر کل دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران گفت: در نهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران از ۱۲ دانشجوی نمونه و ایثارگر تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال زرگر مشاور رئیس و مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران در نهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران گفت: خانواده بزرگ شاهد وایثارگر دانشگاه تهران جمعیت ۳۲۹۳ نفره متشکل از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه از جمله ستادی وجود دارد باعنوان ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر این ستاد زیر نظر رییس دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند.

مشاور رییس و مدیر کل دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران افزود: یکی از وظایف این ستاد تدوین و تصویب آیین نامه انتخاب دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر است.

وی اظهار داشت: این آیین نامه هشت اجرا شده و امسال نهمین دوره‌ای است که مفاد آن اجرایی می‌شود و طبق این آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر بر حسب فعالیت‌ها و سوابق آموزشی و تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

زرگر تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ نفر از دانشجویان که بیشترین امتیاز را مطابق آیین نامه را داشتند به عنوان دانشجوی نمونه انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: ۳۲۹۳ نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان ما را خانواده‌های شاهد و ایثارگر تشکیل داده‌اند که از این آمار ۵۰ درصد در تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند. 

مشاور رییس و مدیر کل دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران یادآورشد: در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار است از ۱۲ دانشجوی نمونه و ممتاز تجلیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.