کرمانشاه؛

تاکید بر حفظ حقوق شهروندی زندانیان

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه کرمانشاه گفت: پیگیری سیاست کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان تکلیفی مهم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منصور بیگلری در جلسه شورای اداری زندانهای کرمانشاه، کمک به زندانیان در راستای اصلاح و تربیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده آنان را خدمتی مقدس و موجب قرب و رضایت الهی توصیف کرد.
 
عضو شورای قضایی استان کرمانشاه در ادامه با تبیین دیدگاه های رئیس سازمان زندانهای کشور افزود: اصلی ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.
 
بیگلری همچنین ایجاد زمینه تفکر خلاق در کارکنان، آموزش، نظارت مستمر بر عملکرد و استفاده به موقع از مکانیزم های تشویقی  را عامل ارتقاء و بهبود رویه های زندانبانی علمی بیان کرد.
 
مدیرکل زندان های کرمانشاه همچنین حفظ حقوق شهروندی زندانیان و تکریم خانواده آنان را مورد تاکید قرار داد و ضرورت ساماندهی فعالیت های مراکز مراقبت بعدازخروج و انجمن های حمایت از زندانیان را  تشریح کرد.
 
وی اتخاذ تدابیر لازم به منظور تحقق اهداف پیش رو در سال جدید را مهم دانست و خواستار برقراری تعامل سازنده با دستگاه ها و نهادهای مرتبط شد.
 
این مقام مسئول پیگیری سیاست کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان را تکلیفی مهم دانست و خواستار تلاش و همکاری همه کارکنان بخش های مرتبط به ویژه مددکاران اجتماعی در این زمینه شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار